Kapitán Kalamita v Makarské
K pumpě v Makarské se vydal kapitán 35 metrů dlouhé italské motorové jachty. Na varování, že je na poměry přístavu moc velký nereagoval. A pak začal karambol...
Dvě místní lodě poťukal už při couvání k pumpě. Při vyplouvání pošťouchal ještě další tři. A došlo i na molo čerpací stanice, kam to ťuknul badeplatem. Na nábřeží to spustilo poprask, našlo se samozřejmě mnoho rádců. Myslím dobrých rádců.
Navzdory tomu, že dobře míněným radám italský skipper asi příliš nerozuměl, podařilo se mu nakonec ukončit toto dramatické představení a vyplout. Oddychl si on, jeho posádka, pumpař a samozřejmě majitelé lodí v přístavu vyvázaných (ti když ne všichni).
Po makarském extempore zamířil nešikovný kapitán mezi Brač a Hvar (tam se vešel), pak to otočil kolem Visu a za pár hodin již byl v Itálii. Chorvaté ale nenechají útok Modrého anděla (jak se jachta jmenovala) bez povšimnutí a jeho chování se již šetří.
1641
Související články
Vždyť jsem si to zaplatil…
Vždyť jsem si to zaplatil…
Jak se chovají klienti k charterovým lodím? Jak kteří. Někteří špatně. Prezervativy v toaletách, propálené matrace, nedopalky v kajutách, podlážky použité na surfování za lodí, čalounění z interiéru válící se na palubě…
Tohoto se vyvarujte
Tohoto se vyvarujte
Proplouvat úzkým kanálem, ve kterém je proud, s vlnami v zádech je hloupost, která často končí špatně. Nejlepší je se do podobných akcí nepouštět a kanál Privlaka objet. Je to dlouhé, ale jde to.
Co se stalo v Dubrovniku?
Co se stalo v Dubrovniku?
Od včerejšího odpoledne probíhá v Dubrovniku a okolí pátrání po mladé dvojici na kajaku. V bouřlivém počasí se včera překlopilo u Dubrovniku několik kajaků, většinu ztroskotanců se podařilo zachránit. Pátrání po dvojici ukončila tma.