K již zveřejněnému seriálu o zdrojích energie na palubách jachet přidáváme další díl. Tentokrát je za zdroj elektrické...
Moderní turistické katamarány jsou stále prostornější a pohodlnější. Dokonalé využití místa na palubě i v...
S rostoucími teplotami na Jadranu roste i počet událostí zajímavých pro jachtařská média. Tentokrát jde o záhadné...
Dostali jsme dotaz od našeho pravidelného čtenáře, který se týká špatného tvaru zarefované hlavní plachty. Jak...
Loděnice Bavaria předminulý týden ohlásila finanční potíže a požádala místně příslušný soud o ochranu před věřiteli. Soud ve...
Během známé regaty Kornati Cup došlo v pondělí ke zranění jednoho účastníků. Průběh vyšetřování ukazuje, jak by se...
Chcete vědět, jak si vede vaše kotva ve srovnání s ostatními? Připravujeme velký test kotev, jehož výsledky zveřejníme.
Máme tu jeden čtenářský dotaz. Rád bych požádal Vás o vysvětlení, co znamenají zkratky, nacházející se ve výsledkových listinách regat. Jde například o RTD, DNS, RAF, DNC a jistě jsou i...
Většina jachtařů ví, že má na lodi nějaké bezpečnostní vybavení. Když ale dojde na praktické použití, často tápeme.
Německá loděnice Bavaria včera uvedla několik dalších informací k finančním problémům, ve kterých se ocitla.
Proč se nepodařilo najít Johna Fishera, který vypadl při Volvo Ocean Race ze Scallywag? Proč nebyl lokalizován pomocí PLB?
Víte, kolik stojí závodní loď? Na kolik vyjde, udržet ji rok v provozu? Kolik Stojí IMOCA, Class 40, ale také maxitrimaran Spindrift? Odpovědi na tyto otázky připravil Milan Koláček, muž u nás nejpovolanější.
Po nedávném bankrotu britské loděnice Oyster, zasáhla na konci týdne svět jachtingu další rána. Návrh na konkurz podala německá loděnice Bavaria.
Nejmenší Sun Odyssey je lodí pro mladé rodiny. Dvě prostorné kajuty, koupelna, menší kuchyňka a rozměrný salón, to je na 31 stop slušná porce.