Daniel Vodička / čtvrtek 3. května 2018 / Kategorie: Zajímavosti, Motorové jachty Co bude dál s Bavarií? Loděnice Bavaria předminulý týden ohlásila finanční potíže a požádala místně příslušný soud o ochranu před věřiteli. Soud ve Würzburgu v reakci na doručenou žádost pověřil dočasnou správou loděnice Dr. Huberta Ampferla. Německy insolvenční zákon umožňuje tzv. self-administration, tj. režim, ve kterém stávající management nadále řídí obchodní aktivity firmy, paralelně ovšem startuje proces restrukturalizace a připravuje společnost pro vstup investora. To je případ i Bavarie. Z čela Bavarie odstoupil její CEO Lutz Henkel a vedení společnosti se rozšířilo o zkušeného manažera a odborníka na restrukturalizace Dr. Tobiase Brinkmanna z Brinkmann & Partner. Jako výhradní zástupce pro prodej Bavárií na našem trhu situaci pozorně sledujeme. Aktuálně nás nejvíce zajímá stav rozpracovaných zakázek. Loděnice oznámila všem dealerům, že produkce nadále pokračuje bez omezení a podle posunu v systému pro sledování zakázek vše nasvědčuje tomu, že lodě, námi zadané do výroby, budou dodány podle plánu v horizontu několika málo týdnů. Jaký dopad bude mít oznámená insolvence loděnice na naši firmu, nelze nyní předjímat. Vše se bude odvíjet od toho, jaký osud nyní čeká samotnou Bavárii. Věříme, že loděnice najde v brzké době investora a že nebude produkce zásadně omezena. V tuto chvíli neuvažujeme o tom, že bychom spolupráci s Bavárií jednostranně ukončovali. Loděnice představila na začátku roku několik skutečně zajímavých modelů, včetně vlajkové plachetnice C65 a motorové jachty R55. Ačkoliv je náš trh vzhledem k naší vnitrozemské poloze velmi specifický, velmi mile nás překvapil zájem právě o novu plachetnici C65. Ladislav Prouza Výkonný ředitel KWS sports CZ, sro 4851 Tagy: BavariaKWSkonkurz Související články Jak na réčko na Bavarii? Jak na réčko na Bavarii? Dvojice otěží s absencí otěžového vozíku je pro Bavarii typická. Mnozí jachtaři při trimování a obratech s touto sestavou chybují a přidělávají si práci. Jak na réčko s dvojicí otěží na Bavarii? Insolvence renomované švédské loděnice Insolvence renomované švédské loděnice Švédská Sweden Yachts Group je v insolvenci. Výrobce kvalitou proslulých jachet Malö, CR Yachts, Sweden Yachts a Regina Yachts je na kolenou. Podle článku v německém Yachtu je situace zlá. V okolí fabriky se o problémech šuškalo již dlouho. Evropskými jachtami roku jsou… Evropskými jachtami roku jsou… Na zahájení veletrhu Boot Düsseldorf byly jako každý rok vyhlášeny nejlepší evropské jachty roku. Z velkých výrobců tentokrát uspěla pouze německá Bavaria.
Jak na réčko na Bavarii? Jak na réčko na Bavarii? Dvojice otěží s absencí otěžového vozíku je pro Bavarii typická. Mnozí jachtaři při trimování a obratech s touto sestavou chybují a přidělávají si práci. Jak na réčko s dvojicí otěží na Bavarii?
Insolvence renomované švédské loděnice Insolvence renomované švédské loděnice Švédská Sweden Yachts Group je v insolvenci. Výrobce kvalitou proslulých jachet Malö, CR Yachts, Sweden Yachts a Regina Yachts je na kolenou. Podle článku v německém Yachtu je situace zlá. V okolí fabriky se o problémech šuškalo již dlouho.
Evropskými jachtami roku jsou… Evropskými jachtami roku jsou… Na zahájení veletrhu Boot Düsseldorf byly jako každý rok vyhlášeny nejlepší evropské jachty roku. Z velkých výrobců tentokrát uspěla pouze německá Bavaria.