Už jede do haly…
V dubnu začíná sezóna kurzů přístavních manévrů. Je proto nejvyšší čas, aby nová školící loď zamířila do dílny.
Cesaria, Sun Odyssey 29.2, na cestě do dílny největšího (207 cm) lodního mága, technika, stavitele a opraváře Vojty Komárka. Nenechte se na snímku zmást poznávací značkou vysokozdvihu z NSR, Vojta má dílnu v Čechách, v Lišově u Českých Budějovic.
Na programu je především výměna 10 hp motoru Volvo Penta za 16 hp Beta Marine. Tedy zelený za červený. Podle paní šéfredaktorové se červený do motorového prostoru více hodí. S tím zeleným prý bylo to místo pod schůdky takové smutné…
Následovat bude kontrola celku a oprava větších, či menších drobností (například výměna některých okýnek). Zadání je, aby jachta byla v dubnu ve výborném stavu a uspokojila vás všechny, kteří se před sezónou chcete zdokonalit v přístavních manévrech.
666
Související články
Jak správně pracovat na palubě s mooringem
Jak správně pracovat na palubě s mooringem
Při přístavních manévrech hraje hlavní roli kormidelník. On musí být schopen stabilizovat loď. To ale neznamená, že pracant u mooringu by neměl co pokazit. Jaká je hlavní chyba, ke které při práci s mooringem může dojít?
Jak odplout od mola s větrem z předoboku
Jak odplout od mola s větrem z předoboku
Škody na jachtách nevznikají jen při připlouvání k molu. Mnohé šrámy nesou podpis na první pohled jednoduchého odplouvání. Přitom stačí vědět, jak na to.
Volná místa na přístavních manévrech v Praze
Volná místa na přístavních manévrech v Praze
V červnu máme volná místa na přístavních manévrech v Praze. Chcete se dostat do formy? Chystáte-li se na loď, vynikající příležitost osvěžit si důležité dovednosti. V Praze na Vltavě plachetnice s kormidelním kolem.