Toto plavidlo se jmenuje HReko. Vypadá tak nějak… Nevím jak se vyjádřit a neurazit. Zvláštně? Ano zvláštně!
Sólový jachtař Milan Koláček připravuje pro čtenáře Lodních novin přednášku o weather routingu. Přednáška se uskuteční v...
Víte kdo? Nevíte. Ještě to nevíte. A ještě chvíli vědět nebudete. Nejprve si řekneme, jaké byly správné odpovědi.
Podívejte se, jak trimaran Actual připlouvá do Marseille. Milan Koláček natočil závěr 1800 mil dlouhé plavby.
Protože se včera u vás setkala zátoka Borovica s velkým úspěchem, poslal nám dnes Pavel Nesvadba další fotku. Poznáte, kde to je?
Loděnice Fountaine Pajot se soustředí pouze na katamarány. Plachetnice i motorové lodě, ale jen se dvojicí trupů. Protože katamarány nabízejí...
Co to je? Vrak? Zmrzačená loď? Co vlastně? Ani jedno a ani druhé. Je to loď, je celá a zdravá. Se zvláštním posláním.
Mnozí jachtaři mají papíry, ale na kurzu nedostali vše, co měli. Proto dělají chyby při odplouvání od mola. Zásadní chyby. Není to ale obvykle jejich vina.
Foily se stávají pomalu normou. A nejen u závodních lodí. Toto už je katamaran, který si můžeme koupit i my. Tedy my ne, ale vy možná ano. A třeba se s ním potkáme i v Chorvatsku.
Souostroví Lipari je častým cílem našich jachtařů. Pro příští sezónu se chystá otevření nové maríny na dohled od atraktivního souostroví. Může být jak ideálním...
Na veletrhu v Cannes německá loděnice Hanse představí novou Hanse 588. S délkou 17,20 metru jde o druhou největší jachtu v nabídce loděnice. A v jachtingu platí, že velikost znamená luxus.
Jmenuje se Mariquita a je na prodej. Má už léta. Je to jedna z nejznámějších historických jachet. Příležitostí k zisku podobných jachet není mnoho.
Toto vezli minulý týden na základnu Keroman v Lorientu. Víte, co to je? Prozradíme ještě, že je to 30 metrů dlouhé. Bez tahače a bez návěsu.
Na jihu Francie v Cannes jsme testovali automatický systém Assisted Sail Trim (AST) na jachtě Jeanneau Sun Odyssey 519. I když vítr občas přesahoval hranici 35 uzlů, trim jsme většinu času nechali na automatice.