Volné termíny kurzů přístavních manévrů v Praze
Naše pražské kurzy manévrů jsou stále plné. Proto jsme vypsali volné termíny na červen, červenec a srpen. Pokud se chystáte v létě na charter a bojíte se nejistoty za kormidlem, náš kurz vám pomůže se jí zbavit.
Tyto naše pražské kurzy jsou primárně určené pro ty, kteří si chtějí přístavní manévry zopakovat po roční pauze. Za den si zopakujete, co jste uměli a naučíte se nové techniky. Osvěžíte si své znalosti tak, aby vyplutí po delší pauze nebylo pro vás stresující.
Nejistota za kormidlem je tím, co jinak krásnou dovolenou na jachtě činí méně příjemnou. Aby tomu tak nebylo, jsme tu my s naším kurzem. Volné termíny najdete zde.
540
Související články
Nové, aktualizované, rozšířené a samozřejmě lepší Přístavní manévry
Nové, aktualizované, rozšířené a samozřejmě lepší Přístavní manévry
Již počtvrté vydáme oblíbenou knihu Přístavní manévry. Je změněná, aktualizovaná a rozšířená. Ačkoli lodě se ovládají stále stejně, kniha je natolik lepší, že bude zajímavá i pro majitele starších vydání.
Co dokážu/nedokážu s jachtou?
Co dokážu/nedokážu s jachtou?
Pluji na jachtě, která nemá záďový boční propeler. Přesto jsem schopen s ní manévrovat stejně, jako by ho měla. Nebo také ne. Záleží na tom, na jaké jachtě pluji. Jaký je v tom rozdíl?
Proč funguje otáčení na vazáku i na lodi se dvěma kormidly?
Proč funguje otáčení na vazáku i na lodi se dvěma kormidly?
To že se nám loď začne otáčet kolem lana, když přidáme plyn dopředu, už asi víme. Často ale na našich kurzech slýcháme, že proto, aby se loď začala otáčet, je potřeba vytočit kormidlo. Je tomu opravdu tak? A jak to funguje i na lodích se dvěma kormidelními listy?