Kurz údržby a servisu lodního motoru, poslední místa na zítra
Kurz servisu a údržby lodního dieselového motoru vedený Vojtou Sládečkem je vždy beznadějně vyprodán. Zdá se, že si jachtaři uvědomují, jak moc na motoru záleží jejich bezpečnost. Na zítřejším kurzu máme poslední volná místa.
Ohlasy na kurz vedený Vojtou Sládečkem jsou skvělé. Účastníci kurzu oceňují jak možnost si vše prohlédnout a vyzkoušet na skutečném motoru, tak i pedagogické schopnosti školitele, který dokáže vše přiblížit jednoduše a zábavně. Možnost prohlédnout si motor ze všech stran usnadňuje orientaci v praxi v těsném motorovém prostoru jachty.
Co se na kurzu naučíte?
Během kurzu si vysvětlíte, jak motor funguje, ukážete si jednotlivé systémy a jejich důležité součásti a v praxi si pak vyzkoušíte základní opravy a kontroly. Po teoretické části v učebně, bude nachystán reálný lodní motor, na kterém si vše prakticky vyzkoušíte. Cílem kurzu není udělat z vás lodní inženýry, ale vysvětlit principy a techniky, které patří mezi základní znalosti a dovednosti každého zodpovědného kapitána.
Díky kurzu dokážete vyřešit i situace, které jsou pro jiného nebezpečné, nebo velmi nákladné.
Další informace a přihlášky najdete zde.
2881
Související články
Kurz na kapitánský průkaz C
Kurz na kapitánský průkaz C
Již za o víkendu startuje teoretický kurz na základní kapitánský průkaz C. Začínáme v pátek 15.listopadu. Jde o třídenní kurz určený jen pro 12 účastníků. Jen 12 proto, abychom se vám mohli dostatečně věnovat v případě jakýchkoli nejasností.
Když nechce naskočit motor (2. díl)
Když nechce naskočit motor (2. díl)
Včera jsme se zaměřili na problémy se startováním motoru spojené s palivovým okruhem. Dnes se podíváme na druhou nejčastější příčinu toho, proč motor nestartuje. Opět jde jen o hrubý návod, jak postupovat v situaci, kdy jsem na vodě s omezenými servisními možnostmi a motor nestartuje.
Když nechce naskočit motor (1. díl)
Když nechce naskočit motor (1. díl)
Během závodu Rolex Middle Sea Race mi v 07:30 vyzváněl videohovor od kamaráda Milana Tomka přímo z paluby jachty Marina 21 (First 36). Spolu s Milanem Koláčkem řešili problém s nefunkčním motorem a s tím spojeným nedostatkem elektrické energie na palubě.