Je to fuška
Těžko uhodnout, proč muž na člunu dělá, co dělá, ale jeho snaha je velmi komická.
Naprosto nás nenapadá, proč muž na člunu, zřejmě skipper jachty, vyváží kotvu. Důvod neznámý. Ale třeba něco napadne vás.
Trochu to připomíná Pata a Mata. Když se snažíte odtáhnout od lodě kotvu a s ní i více než 100 kg kotevního řetězu (50 m 10 mm řetězu), vyžaduje to přesnou práci s přívěsným motorem. Jinak se motáte na místě. A i když se to nakonec zdaří, mocný motor o výkonu jedenakousek koně se u toho výrazně zadýchá.
Proč to ale ten člověk dělal?
9055
Související články
Kolik vypustit kotevního řetězu?
Kolik vypustit kotevního řetězu?
Kolik mám při kotvení vypustit kotevního řetězu? Trojnásobek, čtyřnásobek či dokonce pětinásobek hloubky? Odpověď je složitější, než se na první pohled zdá.
Proč si nepomáhat při vytahování kotvy motorem
Proč si nepomáhat při vytahování kotvy motorem
Mám při vytahování kotvy ve slabém větru motorem na kotvu najíždět a pomáhat vrátku? Zkušenosti, které mám, mi říkají, že ne. I když budou mnozí proti...
Jaká je funkce kotevního řetězu?
Jaká je funkce kotevního řetězu?
Proč je lepší používat kotevní řetěz než lano? Jaká je jeho funkce? A je tomu tak vždy?