Je to fuška
Těžko uhodnout, proč muž na člunu dělá, co dělá, ale jeho snaha je velmi komická.
Naprosto nás nenapadá, proč muž na člunu, zřejmě skipper jachty, vyváží kotvu. Důvod neznámý. Ale třeba něco napadne vás.
Trochu to připomíná Pata a Mata. Když se snažíte odtáhnout od lodě kotvu a s ní i více než 100 kg kotevního řetězu (50 m 10 mm řetězu), vyžaduje to přesnou práci s přívěsným motorem. Jinak se motáte na místě. A i když se to nakonec zdaří, mocný motor o výkonu jedenakousek koně se u toho výrazně zadýchá.
Proč to ale ten člověk dělal?
8514
Související články
Kotva, která láme šekly
Kotva, která láme šekly
Hledáte-li moderní kotvu s vynikajícími vlastnostmi pro vaši jachtu, neměli byste při výběrovém řízení zapomenout na novozélandskou Manson Boss. Vzhledem ke své hmotnosti je dost rozměrná, ale pamatujte, že plocha kotvy je důležitá pro její přídržnou sílu.
Kotevní světlo na vrcholu stěžně?
Kotevní světlo na vrcholu stěžně?
Stojíte-li v zátoce na kotvě, jaké světlo máte rozsvíceno v noci? Je to klasické bílé kruhové kotevní světlo na vrcholku stěžně? Podle COLREGu je to správně. Myslíte však, že je to bezpečné?
Jak pomůže googlemapa při kotvení
Jak pomůže googlemapa při kotvení
Blížíte se na neznámé kotviště a informací máte pomálu. Mapa v plotteru sice ukazuje hloubky, ale to nemusí stačit. Kde najdete více informací o kotvišti? Víte, že je máte po ruce v telefonu?