Je to fuška
Těžko uhodnout, proč muž na člunu dělá, co dělá, ale jeho snaha je velmi komická.
Naprosto nás nenapadá, proč muž na člunu, zřejmě skipper jachty, vyváží kotvu. Důvod neznámý. Ale třeba něco napadne vás.
Trochu to připomíná Pata a Mata. Když se snažíte odtáhnout od lodě kotvu a s ní i více než 100 kg kotevního řetězu (50 m 10 mm řetězu), vyžaduje to přesnou práci s přívěsným motorem. Jinak se motáte na místě. A i když se to nakonec zdaří, mocný motor o výkonu jedenakousek koně se u toho výrazně zadýchá.
Proč to ale ten člověk dělal?
8666
Související články
Proč neopouštět jachtu na kotvě
Proč neopouštět jachtu na kotvě
Kotviště u Stromboli je známé. Známé tím, že stojí za starou belu. Špatně drží kotva a není chráněné před vlnami. Ukázalo se to i během naší jarní plavby.
Kotvení na velkých hloubkách
Kotvení na velkých hloubkách
Na jaké hloubce jste ochotni zakotvit s charterovou jachtou? Myslím bezpečně zakotvit. Ve všech ohledech slova bezpečně. Na standardní charterové jachtě s 50 metry kotevního řetězu.
Kolik je třeba kotevního řetězu
Kolik je třeba kotevního řetězu
Na charterových jachtách v Chorvatsku bývá 50 metrů kotevního řetězu. V Řecku je to často 70 metrů. Čím více řetězu, tím lépe drží kotva. Proč tedy nemít 100 metrů?