Ceník přístavů ve Splitsko-dalmatinské županiji?
Kolik zaplatíte za stání v přístavech od Drveniků, přes Trogir a Split, přes ostrovy Hvar, Brač, Vis a Šolta, až na jih Makarské riviéry? Přinášíme oficiální ceník stání.
Oficiální ceník přístavních poplatků ve Splitsko-dalmatinské županiji není jednoduchý. Ale vyznáme se v něm. S trochou zkoumání.
Přístavy jsou stejně jako v ostatních županijích rozdělené podle ceny stání do tří kategorií I. – III. Aby pak byla ještě první kategorie rozdělena na další tři podskupiny I.A, I.B, a I.C. U zbylých kategorií II. A III. už naštěstí k žádnému dělení nedošlo.
Ceník najdete na tomto odkazu. Začněte na stránce 4 dole. Tam najdete již zmíněné rozdělení přístavů do kategorií.
Dále přeskočte až na stránku 16 - Pristojba za vez. Zde vše začíná cenou přístavu Hvar, který je kategorie I.A, tedy nejdražší z drahých. Jachta v délce 10 – 15 metrů zaplatí 8 euro za metr, tedy 14,99 m znamená 120 EUR. Délka 15,01 m už ale znamená 160 euro.
Při platbě se nebere v úvahu, jestli jachta stojí zádí, nebo bokem, případně bokem na jiné lodi.
Katamarany platí dvojnásobek.
577
Související články
Proč se tam všichni tlačí
Proč se tam všichni tlačí
Mykonos, Hvar, Dubrovnik, Hydra, Saint Tropez, či Capri. Místa, kde se budete tlačit s davy ostatních světoobčanů, kteří to také musí vidět. Budete se tlačit, budete platit, strkat do sebe, potit se, omdlévat, stres před přistáním, stres v přístavu, stres při odplují. Proč všichni musíme být zrovna tady, a ne nikde jinde?
Jedna z největších u Hvaru
Jedna z největších u Hvaru
Přinášíme fotografie 96 metrů dlouhé plachetnice EOS zakotvené před Hvarem. Je určená až pro 16 hostů a 21 členů posádky. Je 13,5 m dlouhá a má ponor 5,5 metru.
Ceník stání v přístavech Šibensko-kninske županije
Ceník stání v přístavech Šibensko-kninske županije
Jaká je cena stání v chorvatských přístavech od Murteru po Primoštěn, samozřejmě včetně přilehlých ostrovů? Vypadá to, že euro značně zjednodušilo ceník. Nezlevnilo ho, jen zjednodušilo.
Podívejte se na ceník zde. Přístavy jsou rozděleny do tří tříd, nejvíce jich je v první kategorii. Ve 2. a 3. kategorii je to jen po 4 přístavech.