Kapitán Kalamita v Makarské
K pumpě v Makarské se vydal kapitán 35 metrů dlouhé italské motorové jachty. Na varování, že je na poměry přístavu moc velký nereagoval. A pak začal karambol...
Dvě místní lodě poťukal už při couvání k pumpě. Při vyplouvání pošťouchal ještě další tři. A došlo i na molo čerpací stanice, kam to ťuknul badeplatem. Na nábřeží to spustilo poprask, našlo se samozřejmě mnoho rádců. Myslím dobrých rádců.
Navzdory tomu, že dobře míněným radám italský skipper asi příliš nerozuměl, podařilo se mu nakonec ukončit toto dramatické představení a vyplout. Oddychl si on, jeho posádka, pumpař a samozřejmě majitelé lodí v přístavu vyvázaných (ti když ne všichni).
Po makarském extempore zamířil nešikovný kapitán mezi Brač a Hvar (tam se vešel), pak to otočil kolem Visu a za pár hodin již byl v Itálii. Chorvaté ale nenechají útok Modrého anděla (jak se jachta jmenovala) bez povšimnutí a jeho chování se již šetří.
1770
Související články
I v přístavu je možné potopit loď…
I v přístavu je možné potopit loď…
Angelina Charter má v poslední době trochu pech na klienty. Před dvěma týdny potopená jachta u Milny, nyní nová jachta Dufour 470 (2023) v Bolu. Situace v Bolu je na videu docela brutální. A posádka nikde?
NABÍDKA PRÁCE v Chorvatsku
NABÍDKA PRÁCE v Chorvatsku
Jste zkušený kapitán jachty a jste k tomu i technicky zručný? Milujete moře a Chorvatsko a zajímala by vás pestrá a nestandardní práce u renomované charterové firmy? Hledáme posilu našeho týmu pro práci skipper/instruktor/technik na naší základně v chorvatském Sukošanu, kde se staráme o našich 35 charterových lodí a mnoho dalších soukromých.
V Rogoznici bóra, nebo jugo?
V Rogoznici bóra, nebo jugo?
Podívejte se na předpovědní mapu větru o půlnoci z úterka na středu. Bóra až 40 uzlu severozápadně od Rogoznice a jugo jen mírně slabší na jihovýchod. Zajímavá situace, která však od podzimu do jara nebývá tak zřídkavá.