Fulgur-Evapco 5. den na vodě
Dnes již Milan s Pierrem mají za zádí nejen Madeiru, ale i Kanáry. Pokračují dále na jih ke Kapverdám. Pojďme se ale ještě podívat, jak se jim dařilo den pátý.
Zde je překlad do češtiny
Pierre: Pátý den, první delfíni, první modrá obloha. To jednomu udělá dobře...
Pořád jedeme na plný kotel se spinakrem. Opravujeme věci, které se nám cestou rozbíjejí. Jde nám to, zatím z toho vycházíme dobře. Tak jen ať to vydrží až konce. Je to super, užíváme si to!
Milane, jestlipak máš nějaké slovo pro dnešek?
Milan: Ano, je to slovo "Dourness" což vystihuje to všechno, co jsme museli udělat mnulou noc, tu před ní a vlastně všechny dny v průběhu posledních dvou měsíců , abychom se vůbec dostali na start tohoto závodu.
Pierre: Ano, je to Dourness a asi jste to moc dobře neslyšeli:-)
Pozn: Dourness jako zabejčenost, zarytost, trvdošíjnost. Jít si vytrvale za svým a dosáhnout svého cíle.
2238
Související články
Koláček s Brasseurem se poprali s těžkými vahami (1. díl)
Koláček s Brasseurem se poprali s těžkými vahami (1. díl)
Milan Koláček s Pierrem Brasseurem skončili v transatlantickém závodě Transat Cafe L´Or na vynikajícím 8. místě s minimálním rozpočtem a přípravou. Porazili i dva vítěze Vendéé Globe. Pojďme se podívat, proti jakým šajbám offshore jachtingu se postavili.c
Co Milana čeká po startu?
Co Milana čeká po startu?
Závod, který Milana s Pierrem čeká, bude extrémně náročný. Podívejte se na několik momentů, několik front, které budou muset projet. Dnes to vypadá, že to bude fronta za frontou nejméně za Azory.
Za 5 dnů největší letošní závod s naší účastí
Za 5 dnů největší letošní závod s naší účastí
Za 5 dnů startuje transatlantický doublehanded závod Transat Cafe L´Or.Milan Koláček, Pierre Brasseur a 74 lodí na startu. Class40, Ocean Fifty, IMOCA i nejrychlejší offshore lodě na světě 32 metry dlouhé trimarany Ultim. Největší letošní závod přes oceán. S naší účastí.