Volných míst na našich kurzech ubývá
Kurzy přístavních manévrů v Chorvatsku na jednotrupých lodích i na katamaranech se nám naplnily a museli jsme vypsat další termíny. Na posledním letošním kurzu dieselového motoru nám zbývá jen 6 míst.
Naše jarní kurzy 2022 se nám zaplnily. Proto jsme vypsali další termíny. Místa se stále plní.
Listopadový termín kurzu servisu a údržby lodního dieselového motoru se za pár dnů zaplnil, proto jsme vypsali další termín na 7. prosince. Také zde už zbývá jen 6 volných míst.
Zde najdete volná místa v třídenních kurzech přístavních manévrů na katamaranu a zde na třídenních kurzech na jednotrupé jachtě. Vše samozřejmě v Chorvatsku.
Také již máme vypsané dubnové termíny jednodenního kurzu přístavních manévrů v Praze.
Chcete se naučit bezpečně kotvit? Přihlašte se na naši online přednášku.
Připomínáme, že naše kurzy přístavních manévrů jsou vždy pořádány pro maximálně 4 osoby na palubě. Samozřejmě plus instruktor.
3149
Související články
Kotvení na velkých hloubkách
Kotvení na velkých hloubkách
Na jaké hloubce jste ochotni zakotvit s charterovou jachtou? Myslím bezpečně zakotvit. Ve všech ohledech slova bezpečně. Na standardní charterové jachtě s 50 metry kotevního řetězu.
Kolik je třeba kotevního řetězu
Kolik je třeba kotevního řetězu
Na charterových jachtách v Chorvatsku bývá 50 metrů kotevního řetězu. V Řecku je to často 70 metrů. Čím více řetězu, tím lépe drží kotva. Proč tedy nemít 100 metrů?
Proč kotva drží (nedrží)
Proč kotva drží (nedrží)
Nad kotvištěm se přežene vítr a část jachet se rozjede tak, že se ani nezdá, že byly zakotvené. Přitom zakotvené byly, jen špatně. Pojďme se podívat, co je mimo jiné nezbytné, aby kotva držela.