Dnes přednáška o kotvení a manévrech v Ostravě
Chcete-li letos na svých plavbách bezpečněji kotvit, užívat si romantiku opuštěných zátok a nebát se manévrů v těsných přístavech, přijďte dnes odpoledne od 1700 na přednášku v Ostravě.
Dozvíte se, jaké děláte chyby při přístavních manévrech, jak se jich vyvarovat a jak zajíždět k molu klidně a bezpečně. Ve druhé části přednášky bude hlavním tématem kotvení. Umíte bezpečně zakotvit? Vybrat si správné místo? Umíte se správně zachovat, když přijde v noci bouřka? Zvládnete-li kotvení, objevíte nové dimenze jachtingu a mimo jiné ušetříte nemalé prostředky. Všude můžete najít místa ke stání zdarma na kotvě, dokonce i v Chorvatsku.
3035
Související články
Kotvení na velkých hloubkách
Kotvení na velkých hloubkách
Na jaké hloubce jste ochotni zakotvit s charterovou jachtou? Myslím bezpečně zakotvit. Ve všech ohledech slova bezpečně. Na standardní charterové jachtě s 50 metry kotevního řetězu.
Kolik je třeba kotevního řetězu
Kolik je třeba kotevního řetězu
Na charterových jachtách v Chorvatsku bývá 50 metrů kotevního řetězu. V Řecku je to často 70 metrů. Čím více řetězu, tím lépe drží kotva. Proč tedy nemít 100 metrů?
Proč kotva drží (nedrží)
Proč kotva drží (nedrží)
Nad kotvištěm se přežene vítr a část jachet se rozjede tak, že se ani nezdá, že byly zakotvené. Přitom zakotvené byly, jen špatně. Pojďme se podívat, co je mimo jiné nezbytné, aby kotva držela.