Daniel Vodička / čtvrtek 14. července 2016 / Kategorie: Novinky Zřejmě slušnej oddíl... Při přistávání na letadlové lodi USS Eisenhower se přetrhlo lano, které mělo letadlo zastavit. Tak nakonec přejelo palubu a spadlo pod její hranu. Z toho jak to dopadlo, byli překvapeni i profíci na palubě... 2389 Tagy: nehoda Související články O nebezpečí kotvení v mořské trávě O nebezpečí kotvení v mořské trávě To můžeme říkat pořád: „Nekotvi na řasách, nekotvi na řasách, nekotvi na řasách!“ No a co se děje? Stále kotví na řasách. A to je důvod ztroskotání katamaranu před Maslinicí. Nehoda a Nový Zéland přišel o 11 % svého vojenského námořnictva Nehoda a Nový Zéland přišel o 11 % svého vojenského námořnictva Na ministerstvu války na Novém Zélandu mají hlavy v dlaních. Jedinou nehodou přišel ostrovní stát o 11 % svého vojenského námořnictva. To má přitom na starosti ochranu 4 300 000 km2 exkluzivní ekonomické zóny. Celá Evropa je přitom jen cca dvakrát větší. Když nevíš co, opustíš loď? Když nevíš co, opustíš loď? Na Šoltě v přístavu Maslinica se potopil katamaran. Došlo k tomu v pátek. Vyvázán byl u mola proti maríně, na severní straně zátoky. Zajímavý je příběh, který za potopením je.
O nebezpečí kotvení v mořské trávě O nebezpečí kotvení v mořské trávě To můžeme říkat pořád: „Nekotvi na řasách, nekotvi na řasách, nekotvi na řasách!“ No a co se děje? Stále kotví na řasách. A to je důvod ztroskotání katamaranu před Maslinicí.
Nehoda a Nový Zéland přišel o 11 % svého vojenského námořnictva Nehoda a Nový Zéland přišel o 11 % svého vojenského námořnictva Na ministerstvu války na Novém Zélandu mají hlavy v dlaních. Jedinou nehodou přišel ostrovní stát o 11 % svého vojenského námořnictva. To má přitom na starosti ochranu 4 300 000 km2 exkluzivní ekonomické zóny. Celá Evropa je přitom jen cca dvakrát větší.
Když nevíš co, opustíš loď? Když nevíš co, opustíš loď? Na Šoltě v přístavu Maslinica se potopil katamaran. Došlo k tomu v pátek. Vyvázán byl u mola proti maríně, na severní straně zátoky. Zajímavý je příběh, který za potopením je.