Přijeli Rusové…
Ruský vztah k upevnění nákladu na palubě má mnoho společného s vírou. Věří, že to vydrží!
Čerstvým příkladem posledních dnů je nákladní loď Mechanik Jarcev (zřejmě mechanik, který dokázal plnit plán dlouhodobě na více než 100 %). Loď nakloněná pod tíhou důkazů ruské nezodpovědnosti je zakotvená na jihu Británie v Solentu.
Během úterní bouře se z paluby lodi uvolnilo 30 balíků nákladu dřeva, každý cca 3 – 4 kubické metry. Stavitelé a truhláři na pobřeží La Manche by nyní měli věnovat mořskému pobřeží více pozornosti a na výlety jezdit autem s vlekem.
Mechanik a jeho posádka nyní čekají na vykládku v Southamptonu. Loď je ve svém náklonu stabilní, pouze pro posádku to bude život na šikmé ploše.
O vztahu Rusů k nákladu svědčí i níže připojená videa.
4158
Související články
Jak se opravuje díra v trupu
Jak se opravuje díra v trupu
Na startu The Ocean Race Europe Allagrande Mapei rozpárala outriggerem trup Holcim-PRB jak otvírákem. Díra v trupu jak dveře do kamionu. Jak se taková škoda opravuje nám řeklsólový jachtař a lodní stavitel Milan Koláček.
Ryba způsobila požár
Ryba způsobila požár
Ryby by nás svými dovednostmi jistě dovedly překvapit. Ale že by dokázaly založit požár? Nikdo by tomu nevěřil.
Rozsypané kontejnery
Rozsypané kontejnery
Rejdař Evergreen za jediný týden poztrácel v Jižní Americe desítky kontejnerů ve dvou samostatných případech. Jednou v Peru a podruhé u Brazílie.