Přijeli Rusové…
Ruský vztah k upevnění nákladu na palubě má mnoho společného s vírou. Věří, že to vydrží!
Čerstvým příkladem posledních dnů je nákladní loď Mechanik Jarcev (zřejmě mechanik, který dokázal plnit plán dlouhodobě na více než 100 %). Loď nakloněná pod tíhou důkazů ruské nezodpovědnosti je zakotvená na jihu Británie v Solentu.
Během úterní bouře se z paluby lodi uvolnilo 30 balíků nákladu dřeva, každý cca 3 – 4 kubické metry. Stavitelé a truhláři na pobřeží La Manche by nyní měli věnovat mořskému pobřeží více pozornosti a na výlety jezdit autem s vlekem.
Mechanik a jeho posádka nyní čekají na vykládku v Southamptonu. Loď je ve svém náklonu stabilní, pouze pro posádku to bude život na šikmé ploše.
O vztahu Rusů k nákladu svědčí i níže připojená videa.
3900
Související články
Ztroskotání trajektu na Premudě
Ztroskotání trajektu na Premudě
V pátek v 1820 ztroskotal trajekt Princ Zadra u ostrova Premuda. Podle svědků najel plnou rychlostí na útes Bračići na dohled od přístavu Krijal. Na palubě bylo 72 pasažérů. Druhý den šel ke dnu. Na potápěčské mapě Jadranu přibyl nový vrak.
Potopení Bayesian. Chyba posádky, nebo loděnice?
Potopení Bayesian. Chyba posádky, nebo loděnice?
Superjachta Bayesian dlouhá 56 metrů se potopila během pár minut 19. srpna u pobřeží Sicílie. Sedm osob při nehodě zemřelo. Výrobce lodi Perini Navi od počátku hlučně svaloval vinu na profesionální posádku. Objevují se ale podezření, že by italská loděnice mohla být potrefenou husou.
Kritická situace v přístavu
Kritická situace v přístavu
Odpoledne jste dorazili do přístavu, vyvázali jste se zádí a nebyli jste dost důkladní. V noci přišla bouřka a vaše jachta začala rohem zádi brousit molo. Co s tím?