Daniel Vodička / pátek 22. července 2016 / Kategorie: Novinky Fountaine Pajot New 47 Jedním z pionýrů vícetrupých jachet je francouzská značka Fountaine Pajot, která letos slaví již své čtyřicáté výročí. Na oslavu kulatin představila nedávno nový model New 47. Výrobní řada tak dnes nabízí 6 modelů plachetnic od 40 do 67 stop. U závodníh vícetrupých jachet je rychlost základním požadavkem. U katamaranů turistických je tím hlavním pohodlí. Toto tvrzení novinka Fountaine Pajot bezezbytku potvrzuje. Designéři však nezapomínají ani na exteriér jachty, který je navzdory velikosti lehký a sportovně agresivní. Komfort Kromě mimořádně prostorného kokpitu, který bude na lodi centrem společenského dění, najde posádka prostor k relaxaci na střeše salonu vedle stanoviště kormidelníka a dále pak před nástavbou na přídi. Toto místo poblíž sítě bude oblíbené především dětmi. Paluba jachty je prostorná, kormidelní stanoviště je posunuté nad kokpit do úrovně střechy nástavby. Ráhno je pro snazší práci s plachtami a lepší plavební vlastnosti umístěno nízko nad střechou salonu. Velkou oblibu si jistě získá i záďová plošina, která může posloužit k vytažení a uskladnění dinghy, i jako sklopná pláč na zádi jachty. Podpalubí V podpalubí bude na výběr několik moností interiéru, od majitelské verze s trojicí prostorných kajut, až po verzi charterovou, která nabídne nejen pětici kajut, ale také pětici koupelen a kajutu pro posádku na přídi. Jachta bude představena v lednu v Düsseldorfu a první kusy budou k dodání v dubnu 2017. Parametry Celková délka 13,94 m Šířka 7,70 m Ponor 1,30 m Výtlak 13 800 kg Nádrž na palivo 2 x 470 l Nádrž na vodu 700 l Výkon motoru 2 x 40 HP Plocha hlavní plachty 75 m2 Plocha geny 52 m2 Design Berret-Racoupeau Yacht Design Cena 435 000 EUR bez DPH Více www.bemexboot.cz 3565 Tagy: katamaranFountaine Pajot Dokumenty ke stažení 424.12.0-PRESENTATION-GLOBALE-BROCHURE-MAESTRO(.pdf, 68,54 KB) - 35 stáhnout (s) 424.12.0-PRESENTATION-GLOBALE-BROCHURE-QUINTET(.pdf, 60,11 KB) - 34 stáhnout (s) Související články A není to nízko, Antone Pavloviči? A není to nízko, Antone Pavloviči? Kotvíme u Vrgady, nedaleko motorák honí grupu delfínů a od Biogradu se blíží katamaran s vytaženou hlavní plachtou. Ráhno posazené tak šeredně vysoko, že hlavaska připomíná spíše jen větší japonskou vlajku bez rudého středu. Kurzy přístavních manévrů na katamaranu 2025. Poslední místa Kurzy přístavních manévrů na katamaranu 2025. Poslední místa Preferujete-li na své dovolenkové plavby katamaran, máme pro vás poslední volná místa na jarním kurzu přístavních manévrů v Chorvatsku. Všechny letošní kurzy byly beznadějně vyprodané a na příští rok zbývají jen jednotlivá místa. Asi to děláme dobře... Když nevíš co, opustíš loď? Když nevíš co, opustíš loď? Na Šoltě v přístavu Maslinica se potopil katamaran. Došlo k tomu v pátek. Vyvázán byl u mola proti maríně, na severní straně zátoky. Zajímavý je příběh, který za potopením je.
A není to nízko, Antone Pavloviči? A není to nízko, Antone Pavloviči? Kotvíme u Vrgady, nedaleko motorák honí grupu delfínů a od Biogradu se blíží katamaran s vytaženou hlavní plachtou. Ráhno posazené tak šeredně vysoko, že hlavaska připomíná spíše jen větší japonskou vlajku bez rudého středu.
Kurzy přístavních manévrů na katamaranu 2025. Poslední místa Kurzy přístavních manévrů na katamaranu 2025. Poslední místa Preferujete-li na své dovolenkové plavby katamaran, máme pro vás poslední volná místa na jarním kurzu přístavních manévrů v Chorvatsku. Všechny letošní kurzy byly beznadějně vyprodané a na příští rok zbývají jen jednotlivá místa. Asi to děláme dobře...
Když nevíš co, opustíš loď? Když nevíš co, opustíš loď? Na Šoltě v přístavu Maslinica se potopil katamaran. Došlo k tomu v pátek. Vyvázán byl u mola proti maríně, na severní straně zátoky. Zajímavý je příběh, který za potopením je.