Další dva zářezy na pažbě
V neděli nás upozornil náš čtenář Richard Horáček na další stěžeň, který neprojel pod mostem Ždrelac mezi Ugljanem a Pašmanem. Byl to katamaran…
No a dnes k nám přišla informace o další lodi. První charterový den tohoto týdne tedy byla slušná sklizeň…
Zdá se vám nepochopitelné, že se toto stále děje? Nepomůže slovní varování, nepomůže nálepka v kokpitu, nepomůže nic.
Čím to je? Co by tedy pomohlo?
Myslím si, že je to dnes s mapovými plottery horší, než dříve s papírovými mapami. Lidé museli přeci jen vědět něco více, než dnes k tomu, aby mohli vyplout. I když se to i dříve dělo.
A co s tím? Nevím. Možná nepojišťovat kauce. Třeba by si dali větší pozor.
6141
Související články
Jak se opravuje díra v trupu
Jak se opravuje díra v trupu
Na startu The Ocean Race Europe Allagrande Mapei rozpárala outriggerem trup Holcim-PRB jak otvírákem. Díra v trupu jak dveře do kamionu. Jak se taková škoda opravuje nám řeklsólový jachtař a lodní stavitel Milan Koláček.
Hloupost na metál
Hloupost na metál
Na videu zvedá trojice mužů bóji a uváže se k ní. Běžná věc. Pokud by nešlo o bóji zvanou „speciální znak“ s vrcholovým znakem a žlutým světlem.
Ryba způsobila požár
Ryba způsobila požár
Ryby by nás svými dovednostmi jistě dovedly překvapit. Ale že by dokázaly založit požár? Nikdo by tomu nevěřil.