Co je s Kevinem Escoffierem? AKTUALIZACE
Podle zpráv na stránkách závodu byl v 1717 našeho času na místě nehody Jean Le Cam, viděl Escoffiera v záchranném ostrůvku a startoval motor, aby ho naložil na palubu. To vypadalo nadějně. Od té chvíle nastoupilo dlouhé mlčení…
V 1930 přichází zpráva, že další dva skippeři Yannick Bestaven a Boris Herrmann byli požádáni, aby pluli na místo nehody na pomoc.
Nechci spekulovat proč. Držíme palce, aby se podařilo Kevina Escoffiera co nejdříve zachránit.
Výška vln v místě nehody je kolem 5 metrů, teplota moře 12°C. Teplota vzduchu je 11°C a rychlost větru ke 30 uzlům, s poryvy do 40. Na místě bude cca za 2 hodiny zapadat slunce.
Aktualizace: Le Cam prý má potíže s motorem...
Aktualizace: Vedení závodu požádalo také Sebastiena Simona, aby vyrazil na místo nehody. Sebastien Simon na Arkea-Paprec je cca 50 mil daleko.
4074
Související články
Kde se stala chyba
Kde se stala chyba
Davida Macharáček nám poslal odkaz na dramatické video s tím, že by chtěl znát náš názor na to, kde se stala chyba. Pokusíme se upozornit na věci, které jsou jasné, vyhneme se ale dohadům tam, kde nejsou příčiny zřejmé.
Checklist znamená bezpečí
Checklist znamená bezpečí
Víte, že na dlouhých plavbách by bylo možné většině nehod (závad) předejít? Stačí pravidelně kontrolovat celou loď a k mnohým selháním nedojde. Ušetříte si stres i peníze.
Elektrická vinšna příčinou smrti skippera
Elektrická vinšna příčinou smrti skippera
27. listopadu zveřejnil britský Marine Accident Investigation Branch výsledky šetření nehody, která skončila smrtí skippera jachty Mollie. Na vině byla elektrická vinšna.