Co je s Kevinem Escoffierem? AKTUALIZACE
Podle zpráv na stránkách závodu byl v 1717 našeho času na místě nehody Jean Le Cam, viděl Escoffiera v záchranném ostrůvku a startoval motor, aby ho naložil na palubu. To vypadalo nadějně. Od té chvíle nastoupilo dlouhé mlčení…
V 1930 přichází zpráva, že další dva skippeři Yannick Bestaven a Boris Herrmann byli požádáni, aby pluli na místo nehody na pomoc.
Nechci spekulovat proč. Držíme palce, aby se podařilo Kevina Escoffiera co nejdříve zachránit.
Výška vln v místě nehody je kolem 5 metrů, teplota moře 12°C. Teplota vzduchu je 11°C a rychlost větru ke 30 uzlům, s poryvy do 40. Na místě bude cca za 2 hodiny zapadat slunce.
Aktualizace: Le Cam prý má potíže s motorem...
Aktualizace: Vedení závodu požádalo také Sebastiena Simona, aby vyrazil na místo nehody. Sebastien Simon na Arkea-Paprec je cca 50 mil daleko.
3945
Související články
Jak se opravuje díra v trupu
Jak se opravuje díra v trupu
Na startu The Ocean Race Europe Allagrande Mapei rozpárala outriggerem trup Holcim-PRB jak otvírákem. Díra v trupu jak dveře do kamionu. Jak se taková škoda opravuje nám řeklsólový jachtař a lodní stavitel Milan Koláček.
Ryba způsobila požár
Ryba způsobila požár
Ryby by nás svými dovednostmi jistě dovedly překvapit. Ale že by dokázaly založit požár? Nikdo by tomu nevěřil.
Rozsypané kontejnery
Rozsypané kontejnery
Rejdař Evergreen za jediný týden poztrácel v Jižní Americe desítky kontejnerů ve dvou samostatných případech. Jednou v Peru a podruhé u Brazílie.