Benzínka na Istu
V oblasti mezi Zaglavem na Dugim otoku a Malim Lošinjem nebyla ještě před týdnem žádná čerpací stanice. Nyní je k dispozici nová plovoucí benzínka na Istu.
Množství čerpacích stanic je důležitší pro motoráky než pro plachetnice, ale i plachetnice se mohou dostat do stavu nouze. Motorové jachty měly donedávna v oblasti západně a severozápadně od Zadaru smůlu. 50 mil ostrovů zde bylo bez benzínky. A v pátek, kdy končí týden pro charterové jachty, se hodí cestou do maríny jakákoli benzínka, u které není fronta.
Nová čerpací stanice v zátoce Kosirača na ostrově Ist má ve svém sortimentu Eurodiesel a Eurosuper 95. Nafty je k dispozici 150 000 litrů a to by mělo stačit i pro hodně velké jachty. Zásobníky na benzín mají objem 50 000 l. Hloubka u plovoucí benzínky je 8 metrů. Čerpací stanici najdete v zátoce nedaleko trajektového mola.
Jachtaře potěší otvírací doba od 0600 do 2100. Vedle hotovosti je možné platit také běžnými platebními kartami. Více informací o čerpací stanici najdete zde.
12246
Související články
Benzinka v Dubrovniku zavřená
Benzinka v Dubrovniku zavřená
Zavřená čerpací stanice v ACI maríně Dubrovnik může být nepříjemným překvapením. Benzínka pro automobily je sice nedaleko hned na hlavní silnici, ale tahat v případě motorového člunu stovky litrů v kanystrech v parném jadranském létě je zábava, kterou je možné si odpustit. Navíc přelévání z kanystrů do nádrže má k ekologii daleko.
Když nechcete čekat u benzínky
Když nechcete čekat u benzínky
Tento článek nám poslal náš oblíbený čtenář a účastník našich kurzů Radovan Lenčo. je to jeden ze způsobů, jak se vyhnout dlouhému čekání v pátek před benzínkou. Je jasné, že se nejedná o univerzální řešení, ale jak již bylo uvedeno, jedno z řešení.
Proč má být nádrž na naftu přes zimu plná?
Proč má být nádrž na naftu přes zimu plná?
Víte, proč je třeba nádrž na naftu před zimou naplnit po okraj? Proč ji není dobré nechávat poloprázdnou?