Daniel Vodička / středa 12. dubna 2017 / Kategorie: Motorové jachty Sealine C430 Sealine představuje novinku v délce 43 stop. Jachta na první pohled zaujme výrazným využitím prosklených ploch, a to jak na nástavbě, tak v trupu. Kolmé přídě už nejsou vlastní jen plachetnicím. Objevují se i na motorových člunech. Příkladem je i nový Sealine C430. Hluboké V trupu se hodí pro plavbu i v náročnějších podmínkách. Tuhá konstrukce trupu i nástavby umožňuje výraznější využití prosklených ploch. Celkem je na lodi 26 m2 prosklených ploch. Díky tomu je pocit sepětí s okolním mořem mnohem intenzivnější, než je běžné. Jachta je v základu vybavena motory Volvo IPS 400, ale v nabídce jsou i IPS 500 a IPS 600. Se silnější dvojicí motorů se rozjede až na 33 uzlů. Velkým přínosem pro jízdní vlastnosti jsou instalované interceptory Humphrey, které zjišťují ideální trim lodě za každých podmínek, snižují spotřebu a urychlují přechod z výtlačné plavby do skluzu. Interiér V základním provedení jsou v podpalubí dvě prostorné kajuty, majitelská uprostřed trupu a luxusní kajuta pro hosty na přídi. Je ale možné zvolit i uspořádání s trojicí kajut. V obou případech je jachta vybavena dvojicí koupelen. Již v základu najdeme na stěnách břidlici, kožené panely na lůžkách a masivní koberce na podlaze. V salónu je sezení do tvaru U. Zvláštností je prosklená stěna v úrovni podlahy, která umožňuje nerušený výhled na okolní mořskou hladinu. Zasouvací střecha s elektrickým ovládáním dokáže proměnit interiér v otevřené cabrio. Zasouvací dveře u kormidelníka zjednodušují výstup na boční palubu. Kuchyně mezi salónem a kokpitem je výborně přístupná z obou stran. Po otevření prosklené stěny mezi kokpitem a salónem se celý prostor sjednotí. Posádka má na palubě k dispozici nejen kokpit a salón, ale také místo na slunění na přední palubě. Na zádi může být navíc instalována venkovní kuchyně sestávající z grilu a dřezu, která je přístupná z koupací plošiny. Sealine C430 je vybaven Smart Boat System, který umožňuje kontrolu celé lodě prostřednictvím monitoru mapového plotteru, nebo přes aplikaci tabletem. Parametry Délka 13,06 m Šířka 4,20 m Výtla 13 300 kg Ponor 1,33 m Motorizace 2 x Volvo IPS 400, nebo IPS 500, či IPS 600 Nádrž na palivo 1 150 l Nádrž na vodu 450 l Maximální rychlost 33 kn Cena 349 950 EUR bez DPH Více informací www.tpscentrum.cz Předchozí článek Ilegální dřevo na nejdražší jachtě Další článek Chcete analyzovat Velikonočku? Vytisknout 2838 Tagy: TPS CentrumSealine Související články Jaké jsou dodací lhůty výrobců jachet Jaké jsou dodací lhůty výrobců jachet Rozhodnu se dnes pro koupi nové jachty. Peníze na zálohu mám, mohu je ihned složit. Kdy ale objednanou jachtu dostanu? Stihnu příští jachtařskou sezónu? Jaká je na trhu jachet v současné chvíli situace? Hanse 460 Hanse 460 Rychlost, pohodlí a prostor, to jsou tři vlastnosti, po kterých budoucí majitelé jachet prahnou. Loděnice Hanse jim vychází vstříc novým modelem Hanse 460. Přestavby obytných automobilů TPS centrum Přestavby obytných automobilů TPS centrum Mnozí jachtaři pokukují mimo jachting i po obytných vozech. Máme tu zajímavou nabídku od Pavla Stejskala z TPS centrum, který má nyní v nabídce i obytné automobily.
Jaké jsou dodací lhůty výrobců jachet Jaké jsou dodací lhůty výrobců jachet Rozhodnu se dnes pro koupi nové jachty. Peníze na zálohu mám, mohu je ihned složit. Kdy ale objednanou jachtu dostanu? Stihnu příští jachtařskou sezónu? Jaká je na trhu jachet v současné chvíli situace?
Hanse 460 Hanse 460 Rychlost, pohodlí a prostor, to jsou tři vlastnosti, po kterých budoucí majitelé jachet prahnou. Loděnice Hanse jim vychází vstříc novým modelem Hanse 460.
Přestavby obytných automobilů TPS centrum Přestavby obytných automobilů TPS centrum Mnozí jachtaři pokukují mimo jachting i po obytných vozech. Máme tu zajímavou nabídku od Pavla Stejskala z TPS centrum, který má nyní v nabídce i obytné automobily.
Vynikající film na dnešní večer Vynikající film na dnešní večer pondělí 23. září 2024 Chcete mít představu, jaké to je na závodní foilovací jachtě v Jižním oceánu? Toto vynikající video je z paluby jachty IMOCA Biotherm během etapy Jižním oceánem a kolem mysu Horn při závodu The...
ČANY Offshore Cup odstartován ČANY Offshore Cup odstartován pondělí 16. září 2024 V pondělí 16.září ráno byl z německé maríny Kühlungsborn odstartován již 12. ročník ČANY Offshore Cup. Jachtařsky náročná regata pořádaná Českou asociací námořního jachtingu je zařazena do...
Palagruža Cup Palagruža Cup čtvrtek 12. září 2024 Příznivce offshore regat jistě zaujme avízo na blížící se start již 8. ročníku regaty Palagruža Cup. Závod z Murteru k nejvzdálenější chorvatské výspě. Plavba do nitra Jadranského okeánu...
Oceanis 37.1 je nástupce úspěšné osmatřicítky Oceanis 37.1 je nástupce úspěšné osmatřicítky pátek 23. února 2024 Oceanis 37.1 je posledním modelem v modernizované řadě Oceanis, ve které má nahradit oblíbený model 38.1. Bohužel je také poslední lodí, pod kterou se podepsal nedávno zesnulý výtečný lodní...
Hliník, nebo ocel? Test dvou kotev Ankerplex napoví Hliník, nebo ocel? Test dvou kotev Ankerplex napoví pátek 20. října 2023 Španělská společnost Ankerplex má ve svém výrobním programu skládací demontovatelné kotvy z různých materiálů a v celé řadě velikostí. Patří do něj i 14kilogramová ocelová kotva, kterou se...
Návyková Beneteau First 36 Návyková Beneteau First 36 čtvrtek 10. srpna 2023 Beneteau First 36. Loď na kterou sportovně naladění jachtaři dlouho čekali. Půjde o úspěšného nástupce ceněných starších sester First 36.7 a First 40.7? Podle ohlasů veřejnosti to tak vypadá. Od...
Nebezpečné okamžiky a jak se jim vyhnout Nebezpečné okamžiky a jak se jim vyhnout úterý 24. září 2024 V zápalu radosti z plachtění se někdy ocitáme v situacích, které se snadno mohou stát nebezpečnou pastí. V takových situacích hlavně nesmíme udělat chybu, ke které to...
Když třepe zadní lem plachty Když třepe zadní lem plachty pondělí 23. září 2024 Je časté, že máme dobře vytrimované plachty, ale zadní lem se stále třepe. Někteří to řeší dalším dotahováním na otěži, ale to není to pravé. Výsledkem bude, že zpomalíme. Jak nepříjemnému klepání...
Proč nedoporučuji na charteru kotvit na dvě kotvy Proč nedoporučuji na charteru kotvit na dvě kotvy pondělí 23. září 2024 Často vidím na facebookových stránkách Lodních novin debaty o kotvení na dvou kotvách. Na charterové jachtě bych se z bezpečnostních důvodů tomuto způsobu kotvení raději vyhnul.