Je ještě volné místo na ČNR?
Zeptali jsme se organizátora závodu Tomáše Stejskala, jak to vypadá s volnými místy na nové České námořní rallye. Letošní ročník bude jiný než ročníky předešlé ze dvou důvodů. Vedle kategorie First 35 se pojede na větších Firstech 45 a startovat se bude v maríně Kaštela nedaleko Splitu.
Tomáš Stejskal je známý mluvka a v odpovědi na náš dotaz nešetřil ústa:
„Firsty 35 jsou plné, mezi pětačtyřicítkami se ještě volná loď najde.“
Pokud vám tato odpověď nestačí, podívejte se na startovní listinu zde.
Nekecal! Všechny pětatřicítky plné, u pětačtyřicítek jsou ještě z deseti tři lodě volné.
Vypadá to, že atraktivita závodu není dána jen lokalitou, kde se rozjížďky konají. Navzdory tomu, že na novém hřišti budou bloudit jak závodníci, tak i pořadatelská služba, to vybadá, že bude na startu plno.
1328
Související články
Jak bude foukat na České námořní rallye?
Jak bude foukat na České námořní rallye?
Již v neděli startuje mistrovství republiky v chorvatské maríně Kaštela. Počasí posledních dnů je v Chorvatsku divoké, proto jsme se zeptali ředitele závodu Tomáše Stejskala, jak se bude bojovat s případným bouřlivým počasím.
28. Česká námořní rallye, poslední volná SALONA 46
28. Česká námořní rallye, poslední volná SALONA 46
Přihlášky na ČNR jsou otevřeny necelý měsíc a ve třídách Salona 46 a First 45 je volná již jen poslední Salona. Volné lodě jsou stále ve třídě Hanse 418.
Česká námořní rallye 2024
Česká námořní rallye 2024
V pátek 5.4.2024 byly zveřejněny webové stránky 28. České námořní rallye – Mistrovství ČR One Design 2024. Jsou fantastické a přesně podle očekávání i... Barevné!
Hledá se vítr pro ČNR
Hledá se vítr pro ČNR
Dnes už žádná rozjížďka do tmy! Poslední start ve tři. V 0930 porada kapitánů, potom čekání na vítr. Bude doznívat noční burin, pak to lehne a přijde slabý jihozápad. Jen je otázkou, jestli bude dost silný, aby se vyškrábal nad zákonný limit 5 uzlů. Alespoň tak to vypadá na Windy.
Ufff, navigačka dokončená
Ufff, navigačka dokončená
Mistrovství republiky ONE DESIGN má za sebou pět rozjížděk, včetně první navigačky. Dlouho to však vypadalo všelijak. Poprvé se startovalo od Splitských vrat. Start se povedl, někdo byl přes čáru, ale vše bylo nakonec zapomenuto, protože vítr lehnul, a tak nakonec těm na startu příliš rychlým zachránil krk. Všichni se tvářili, že oni to nebyli.