Další pod mostem...
(Od našeho zvláštního zpravodaje ze Ždrelacu) Dnes dopoledne pod mostem Ždrelac uvízla další jachta, znovu katamaran. Znovu Bali. Zatím je průjezd pod mostem možný, přesto z obou směrů začíná doprava kolabovat. Vzhledem k tomu, že brzy se začnou vracet jachty na střídání do maríny Sukošan, lze předpokládat, že situace se bude zhoršovat.
Během 3 dnů to jsou dva katamarany Bali. Lze předpokládat, že vyproštění se neobejde bez vážných škod na takeláži. Jednotrupé jachty je možné při vyprošťování naklonit a tak je z pasti mezi nosníky vysvobodit, u katamaranu je to velmi těžké. Při vyprošťování katamaranu platí, že co nejde silou, jde ještě větší silou.
Vypadá to jako ohraná komedie, ale nevěřím tomu, že by se jednalo o derniéru...
Poznámka redakce
16,5 metru - podjezdová výška mostu
1460
Související články
I profesionál to může v přístavu p….t
I profesionál to může v přístavu p….t
Místo činu: přístav v Zadaru, most z nového města na poloostrov. Viník: 34 metry dlouhá turistická loď Leut. A nebylo to poprvé…
Emulze v převodovce znamená problém
Emulze v převodovce znamená problém
Podíváte se na kontrolku oleje v převodovce a máte problém. Místo čistého oleje vidíte bílou emulzi. Jaký to má vliv na kauci? Významný. Jako vždy, když musí loď z vody.
Jak na jaře zničit fendr
Jak na jaře zničit fendr
Fendr neboli bokobran. Cena dle velikosti a kvality 1500 – 3500 Kč, pokud nepůjdeme do extrému. Za jedinou noc může být kaput. Co v noci nejčastěji ničí fendry?