Na co před sezónou nezapomenout
Každým dnem se blíží doba, kdy majitelé se svými jachtami poprvé vyplují. Ještě před vyplutím je však třeba zkontrolovat celou loď a opravit vše, na co nebyl čas během zimy. Oprava během sezóny nás může připravit o drahocenné chvíle volna.
Stojíte na krásném kotvišti. Cesta na kotviště mezi mělčinami nebyla snadná. Jak se máte připravit na nejhorší?
Francouzská loděnice STX v Saint-Nazaire předala majiteli největší pasažérskou loď na světě. Je dlouhá jako 4 fotbalová hřiště a...
Na mnoha přídích jachet stále najdeme kotvy staré téměř celé století. Příkladem je kotva CQR vyvinutá ve 30. letech minulého...
Jachtařský obchod by měl být při ruce. Pokud najedete cestou pro zlomený šekl 50 km, pak už by muselo jít o šekl ze zlata, aby cena dopravy...
Chcete strávit zimu na své jachtě v Karibiku. Je levnější, aby přeplula oceán po vlastním kýlu, nebo ji poslat na palubě nákladní...
Chcete-li plout po řekách a jezerech, potřebujete průkaz vůdce malého plavidla. Cesta k získání průkazu vede přes kurz a zkoušky z teorie a praxe. Toto...
Víte, co vše potřebujete pro zkoušku potřebnou pro získání průkazu Vůdce malého plavidla?
V bouři, která zničila nedávno marínu ve Walesu, vypluly lodě RNLI na moře, aby potrénovaly plavbu v bouři.
Hledáte člun, na kterém můžete vyplout kdykoli, za jakýchkoli podmínek? Dostatečně robustní loď, ve které se nebudete bát ani na rozbouřeném moři?
Uvažujete-li o stavbě nové lodě, měli byste brát v úvahu několik velmi důležitých doporučení.
Někdy je lepší záměrně chybovat, než se snažit být přesný. Výsledek bude lepší, uvidíte! Co je to za hloupost? navigace má svoje fígle.
Předpověď slibuje na noc bouřky. V přístavu není místo a vy se musíte spolehnout na kotvu. Jak na to?
V pátek jsme přinesli první díl rozhovoru o charter managementu s Vladislavem Bezecným ze společnosti Bemex Boot. Dnes je tu druhý díl zajímavého povídání.
Víte, co je to charter management? Umožňuje vydělávat na vlastnictví jachty. Zní to pěkně, ne?