Zpráva od Milana z Fulgur-Evapco (3)
"Zdravím z paluby Fulgur-Evapco. Jsme za mysem Finisterre a máme nahoře spinaker. Západní trasa nám vyšla, vyhnuli jsme se bezvětří a teď už máme severní vítr o rychlosti 25 uzlů. Zatím. Bude sílit. Vypadá to, že odhalzujeme k Portugalsku do silnějšího větru blíže u pobřeží. Tedy pojedeme do silnějšího větru do té doby, pokud budeme mít loď pod kontrolou s velkým spinakerem. Vítr může jít v poryvech nad 40. A také musíme myslet na to, že materiál nám musí vydržet ještě více než 3000 mil. Momentálně je nahoře velký spinaker a solent. Loď jede výborně. Únava po třech nocích je znát, ale poslední noc byla o poznání lepší a teplejší. Už to bude jen lepší. Dnes ráno byla mlha, viditelnost 200 metrů. Ne více. V noci zase delfíni. Máme trochu problém s trnazity po výměnách plachet. Chvíli nám trvá, než získáme s novým nastavením plnou rychlost. Routing nás teď posílá daleko na jih, až ke Kapverdám. Teď jdu na chvíli spát. Službu má Pierre. Odpoledne připravím nějaké video. Snad to půjde, snad na to budou podmínky. Děkuji všem u nás za podporu. Moc nám pomáhá, když víme, že na nás myslíte."
12:46, 6. dubna 2016
Polohu najdete zde.
.
1745
Související články
Jak vypadá záchrana vraku závodní jachty
Jak vypadá záchrana vraku závodní jachty
Nákladní loď a plachetnice se srazí a plachetnice je rozlomena vejpůl. Je třeba vrak odstranit. Jak taková záchrana probíhá? Svědectví z první ruky.
Milan Koláček, proč Class40?
Milan Koláček, proč Class40?
Offshore jachtař Milan Koláček startuje letos v třídě Class40. Vrcholem bude na podzim závod přes Atlantik známý jako Transat Jacqus Vabre. Co je Class40 a jaká je jachta, na které bude závodit?
Milan Koláček ve třídě Class40
Milan Koláček ve třídě Class40
Je to potvrzené! Milan Koláček bude letos startovat ve třídě Class40. Před sebou má celou řadu závodů, sólových i doublehanded. Závodit bude na jachtě Yelcho, design Lombard Lift V2. Vrcholem bude transatlantický závod Transat Café L´OR (dříve Transat Jacques Vabre).