Daniel Vodička / úterý 5. května 2020 / Kategorie: Technika plavby, Kam jet Volné místo na přístavních manévrech Zítra a pozítří máme volné místo na kurzu přístavních manévrů v Praze. Chcete-li se naučit manévrovat s plachetnicí s jistotou a bez stresu, můžete se ještě přihlásit. Začátek je v 0900 a na procvičování nejrůznějších manévrů je celý den. Chystáte-li se vyrazit v létě na loď, ze Středomoří přicházejí dobré signály, máte ideální příležitost, naučit se ovládat jachtu v klidu a bez stresu. Přihlásit se můžete zde. 3065 Tagy: manévryPřístavní manévry Související články Proč to na couvačku neposlouchá? Proč to na couvačku neposlouchá? Mnozí jste to již zažili. Plujete na přední chod a loď poslouchá jako hodinky. Pak zařadíte zpátečku a vaše jachtařské sebevědomí se hroutí. Jachta neposlouchá. Dělá si, co chce, neřiditelný stroj. Přitom vše bylo promyšleno, vše bylo správně… Správná délka lana při zajíždění zádí Správná délka lana při zajíždění zádí Posádka zajede k molu, vítr fouká z boku a pomocník na zádi vrhne na břeh 20 metrů lana. Je to chyba, která se dá i při absenci kratšího lana snadno vyřešit. Co vám ještě můžeme na podzim nabídnout? Co vám ještě můžeme na podzim nabídnout? Poslední letošní kurz přístavních manévrů. Poslední místo na plavbě Zadar – Vieste – Zadar s výukou klasické navigace. A jedno uvolněné místo na parádní plavbě z Malty do Šibeniku přes Sicílii a Řecko.
Proč to na couvačku neposlouchá? Proč to na couvačku neposlouchá? Mnozí jste to již zažili. Plujete na přední chod a loď poslouchá jako hodinky. Pak zařadíte zpátečku a vaše jachtařské sebevědomí se hroutí. Jachta neposlouchá. Dělá si, co chce, neřiditelný stroj. Přitom vše bylo promyšleno, vše bylo správně…
Správná délka lana při zajíždění zádí Správná délka lana při zajíždění zádí Posádka zajede k molu, vítr fouká z boku a pomocník na zádi vrhne na břeh 20 metrů lana. Je to chyba, která se dá i při absenci kratšího lana snadno vyřešit.
Co vám ještě můžeme na podzim nabídnout? Co vám ještě můžeme na podzim nabídnout? Poslední letošní kurz přístavních manévrů. Poslední místo na plavbě Zadar – Vieste – Zadar s výukou klasické navigace. A jedno uvolněné místo na parádní plavbě z Malty do Šibeniku přes Sicílii a Řecko.