Daniel Vodička / čtvrtek 23. června 2016 / Kategorie: Novinky Velké zklamání v cíli Náš tým Pavel Roubal a Milan Koláček musel vypít svůj pohár hořkosti až do dna. Bezvětří 7 mil před cílem zkazilo nádherně odjetý závod. 600 mil na čele a nakonec… … je z toho až sedmé místo. To je ohromné zklamání. Zatím nevíme, k čemu na palubě došlo, jestli šlo jen o špatné rozhodnutí, nebo došlo k nějakým technickým problémům. Těm však zatím nic nenasvědčuje. Nakonec je tedy možné, že triviální chybu zavinila únava. Únava po dlouhých desítkách hodin s nedostatkem spánku. Stává se často, že unavený člověk poleví v pozornosti ve chvíli, kdy je cíl na dosah ruky. Vyjádření závodníků přineseme, jakmile se nám podaří s nimi spojit. 2251 Tagy: KoláčekMiniMinifastnetRoubal Související články Rozhovor s Milanem Koláčkem před druhou etapou Rozhovor s Milanem Koláčkem před druhou etapou Ve 1400 startuje Milan Koláček do druhé etapy Les Sables – Horta. 1275 mil sólo z Azor do Les Sables. Co řekl Milan před startem? Zběsilá jízda, naši již devátí (video) Zběsilá jízda, naši již devátí (video) Za posledních 24 hodin upluli Koláček s Brasseurem 377 mil. Jen 3 lodě z celého startovního pole byly rychlejší. Nejrychlejší Italové Rosetti a Sericano upluli 383,3 míle. Koláček: Náročný Biskaj a dlouhý spinaker Koláček: Náročný Biskaj a dlouhý spinaker Druhá část rozhovoru s Milanem Koláčkem před závodem Les Sables - Horta. Jaké má s tratí závodu zkušenosti, co může rozhodnout a jak vypadá ideální trasa?
Rozhovor s Milanem Koláčkem před druhou etapou Rozhovor s Milanem Koláčkem před druhou etapou Ve 1400 startuje Milan Koláček do druhé etapy Les Sables – Horta. 1275 mil sólo z Azor do Les Sables. Co řekl Milan před startem?
Zběsilá jízda, naši již devátí (video) Zběsilá jízda, naši již devátí (video) Za posledních 24 hodin upluli Koláček s Brasseurem 377 mil. Jen 3 lodě z celého startovního pole byly rychlejší. Nejrychlejší Italové Rosetti a Sericano upluli 383,3 míle.
Koláček: Náročný Biskaj a dlouhý spinaker Koláček: Náročný Biskaj a dlouhý spinaker Druhá část rozhovoru s Milanem Koláčkem před závodem Les Sables - Horta. Jaké má s tratí závodu zkušenosti, co může rozhodnout a jak vypadá ideální trasa?