Daniel Vodička / pátek 5. srpna 2016 / Kategorie: Novinky V Singapuru skřípěly plechy Ve středu v noci se v Singapuru srazily dvě z největších nákladních lodí. 396 metrů dlouhá kontejnerová loď MSC Alexandra a tanker Dream II o výtlaku 320 000 tun. Délka tankeru je 333 a šířka 60 metrů. Obě lodě pluly před kolizí rychlostí 12 uzlů a byly singapurským řízením provozu varovány o nebezpečí srážky. K žádné akci se však nikdo neměl. Výsledkem pak byly pomuchlané plechy na zádi MSC Alexandra. Z paluby kontejnerové lodě také spadlo 10 kontejnerů. Čtyři z nich na příď Dream II. Nikdo naštěstí nebyl zraněn a nedošlo ani ke škodám na životním prostředí. 2340 Tagy: Kolizetankerkontejnerovka Související články Jak velké jsou největší kontejnerovky? Jak velké jsou největší kontejnerovky? Titanic byl dlouhý 269 metrů a široký 28,25 metru. Nejmodernější americká letadlovka Gerald R. Ford je dlouhá 337 metrů a na palubě široká 78 metrů (na vodorysce „jen“ 41 metr. Jak velké jsou největší kontejnerovky? Estonci zadrželi tanker mířící do Ruska Estonci zadrželi tanker mířící do Ruska Plout pod falešnou vlajkou se nevyplácí. Tanker Kiwala, který je podezřelý, že patří do ruské „stínové flotily“, byl zadržen v Estonsku. Plul pod vlajkou Djibuti. Djibuti ale tvrdí, že z tamního registru byla loď vymazána již 1.ledna. Když nejde odpadnout… Když nejde odpadnout… Dvě plachetnice se křižují, jachta s větrem zleva by měla uvolnit cestu, kormidelník to vidí, vše vypadá pod kontrolou. Nestane se však nic, ozve se rána a je tu nepochopitelná kolize.
Jak velké jsou největší kontejnerovky? Jak velké jsou největší kontejnerovky? Titanic byl dlouhý 269 metrů a široký 28,25 metru. Nejmodernější americká letadlovka Gerald R. Ford je dlouhá 337 metrů a na palubě široká 78 metrů (na vodorysce „jen“ 41 metr. Jak velké jsou největší kontejnerovky?
Estonci zadrželi tanker mířící do Ruska Estonci zadrželi tanker mířící do Ruska Plout pod falešnou vlajkou se nevyplácí. Tanker Kiwala, který je podezřelý, že patří do ruské „stínové flotily“, byl zadržen v Estonsku. Plul pod vlajkou Djibuti. Djibuti ale tvrdí, že z tamního registru byla loď vymazána již 1.ledna.
Když nejde odpadnout… Když nejde odpadnout… Dvě plachetnice se křižují, jachta s větrem zleva by měla uvolnit cestu, kormidelník to vidí, vše vypadá pod kontrolou. Nestane se však nic, ozve se rána a je tu nepochopitelná kolize.