Daniel Vodička / pátek 5. srpna 2016 / Kategorie: Novinky V Singapuru skřípěly plechy Ve středu v noci se v Singapuru srazily dvě z největších nákladních lodí. 396 metrů dlouhá kontejnerová loď MSC Alexandra a tanker Dream II o výtlaku 320 000 tun. Délka tankeru je 333 a šířka 60 metrů. Obě lodě pluly před kolizí rychlostí 12 uzlů a byly singapurským řízením provozu varovány o nebezpečí srážky. K žádné akci se však nikdo neměl. Výsledkem pak byly pomuchlané plechy na zádi MSC Alexandra. Z paluby kontejnerové lodě také spadlo 10 kontejnerů. Čtyři z nich na příď Dream II. Nikdo naštěstí nebyl zraněn a nedošlo ani ke škodám na životním prostředí. 2438 Tagy: Kolizetankerkontejnerovka Související články Zajímavosti z Colregu aneb nikdy nejste bez viny Zajímavosti z Colregu aneb nikdy nejste bez viny Vojta Sládeček se podívá na COLREG a vysvětlí zajímavosti, které nejsou všem docela jasné. Přitom jde o kolize, o to, jak se jim vyhnout a v tom nejhorším případě pak o rozdělení viny, která se vždy dělí mezi oba zúčastněné. Jak se opravuje díra v trupu Jak se opravuje díra v trupu Na startu The Ocean Race Europe Allagrande Mapei rozpárala outriggerem trup Holcim-PRB jak otvírákem. Díra v trupu jak dveře do kamionu. Jak se taková škoda opravuje nám řeklsólový jachtař a lodní stavitel Milan Koláček. To musela být strašná rána! To musela být strašná rána! Tato akce se nezapíše zlatým písmem do dějin čínského námořnictva. Máme tu dalšího adepta na ocenění v soutěži Lodních novin o Blbost měsíce srpna.
Zajímavosti z Colregu aneb nikdy nejste bez viny Zajímavosti z Colregu aneb nikdy nejste bez viny Vojta Sládeček se podívá na COLREG a vysvětlí zajímavosti, které nejsou všem docela jasné. Přitom jde o kolize, o to, jak se jim vyhnout a v tom nejhorším případě pak o rozdělení viny, která se vždy dělí mezi oba zúčastněné.
Jak se opravuje díra v trupu Jak se opravuje díra v trupu Na startu The Ocean Race Europe Allagrande Mapei rozpárala outriggerem trup Holcim-PRB jak otvírákem. Díra v trupu jak dveře do kamionu. Jak se taková škoda opravuje nám řeklsólový jachtař a lodní stavitel Milan Koláček.
To musela být strašná rána! To musela být strašná rána! Tato akce se nezapíše zlatým písmem do dějin čínského námořnictva. Máme tu dalšího adepta na ocenění v soutěži Lodních novin o Blbost měsíce srpna.