Stále to stihneme do Vánoc!
Protože se blíží Vánoce a to jsou svátky pohody, lásky a byznysu, máme tu ještě jednou pro vás a vaše blízké nabídku těch nejlepších jachtařských dárků.
Co může být tím nejlepším? Samozřejmě to jsou dárky jen a pouze od nás. Tedy knihy Přístavní manévry, Jachtařský anglicko-český ilustrovaný výkladový slovník a k tomu tu máme ještě poslední kousky kalendáře na rok 2019 od našeho nejlepšího sólového jachtaře Milana Koláčka. Připomínáme, že Milan se svým týmem letos předvedl fenomenální jízdu na Rolex Middle Sea Race a odvezl si z Malty plný kufr pohárů.
Kniha Přístavní manévry je nejparádnější knížka o přístavních manévrech pro jachty, co kdy vyšla. Vážně! Stovky děkovných dopisů… Zde najdete další informace o knize a můžete si ji objednat.
Jachtařský anglicko-český ilustrovaný výkladový slovník v sobě shrnuje roky práce celého kolektivu autorů. 3500 hesel anglicky, česky a taky v obrázcích…Objednávat můžete zde.
Pokud byste objednali obě knihy najednou, dostanete je za speciální cenu 990 Kč + 100 Kč poštovné.
A ještě máme poslední kousky atraktivního kalendáře Milana Koláčka. Zde si ho můžete prohlédnout a rovnou objednat.
Tak objednávejte, ať to ještě stihneme do Vánoc. A pokud by knihy nestačily, máme i dárkový poukaz na kurz přístavních manévrů, což je Achillova pata většiny jachtařů.
7504
Související články
Nové, aktualizované, rozšířené a samozřejmě lepší Přístavní manévry
Nové, aktualizované, rozšířené a samozřejmě lepší Přístavní manévry
Již počtvrté vydáme oblíbenou knihu Přístavní manévry. Je změněná, aktualizovaná a rozšířená. Ačkoli lodě se ovládají stále stejně, kniha je natolik lepší, že bude zajímavá i pro majitele starších vydání.
Co dokážu/nedokážu s jachtou?
Co dokážu/nedokážu s jachtou?
Pluji na jachtě, která nemá záďový boční propeler. Přesto jsem schopen s ní manévrovat stejně, jako by ho měla. Nebo také ne. Záleží na tom, na jaké jachtě pluji. Jaký je v tom rozdíl?
Proč funguje otáčení na vazáku i na lodi se dvěma kormidly?
Proč funguje otáčení na vazáku i na lodi se dvěma kormidly?
To že se nám loď začne otáčet kolem lana, když přidáme plyn dopředu, už asi víme. Často ale na našich kurzech slýcháme, že proto, aby se loď začala otáčet, je potřeba vytočit kormidlo. Je tomu opravdu tak? A jak to funguje i na lodích se dvěma kormidelními listy?