Daniel Vodička / pondělí 23. října 2017 / Kategorie: Technika plavby, Knihy Poslední výtisky Přístavních manévrů Kniha Přístavní manévry slaví mezi jachtaři velký úspěch. Na skladu máme posledních pár kousků. Zdá se, že se naše kniha Přístavní manévry povedla. Zájem mezi čtenáři je i po dvou letech od vydání veliký a na skladě nám zbývá posledních pár kousků. V průběhu doby to dokonce vypadá, že zájem o knihu mezi čtenáři stále roste. V knize najdete nejen návody na standardní přístavní situace, ale také způsoby, jak bezpečně řešit věci, kdy podmínky nejsou nakloněny. I když jsou mnozí přesvědčeni, že jachtu v přístavech dobře zvládají, najdou v knize mnoho rad, jak se zlepšit, nebo jak vyřešit situace, na které neznají odpověď. A to vše bez rizika poškození lodě. Kniha pomůže ke zdokonalení jak začínajícím jachtařům, tak i těm, kteří již mají mnoho najeto. V zadní části publikace jsou praktické přílohy se stupnicí síly větru a stavu moře, s charakteristikami světel, s druhy dna, varováními před bouřlivým počasím, s vlajkovou abecedou, shrnutím světel a znaků COLREG a zvukovými signály do mlhy. Uvažujete-li o koupi knihy, máme posledních pár kousků. Objednat si ji můžete zde. 8480 Tagy: manévryknihaPřístavní manévry Dokumenty ke stažení 60-61_Zaciname s treninkem(.pdf, 373,58 KB) - 175 stáhnout (s) 22-23_Druhy stani(.pdf, 326,58 KB) - 156 stáhnout (s) 26-27_Pomucky pro manevrovani(.pdf, 288,79 KB) - 164 stáhnout (s) 30-31_Vyvazovani jachet(.pdf, 451,86 KB) - 168 stáhnout (s) 44-45_Zaklady manevrovani(.pdf, 251,5 KB) - 185 stáhnout (s) 56-57_Zaciname s treninkem(.pdf, 433,67 KB) - 156 stáhnout (s) 08-09_A_Schemata Bokem k molu(.pdf, 742,58 KB) - 196 stáhnout (s) Související články Proč to na couvačku neposlouchá? Proč to na couvačku neposlouchá? Mnozí jste to již zažili. Plujete na přední chod a loď poslouchá jako hodinky. Pak zařadíte zpátečku a vaše jachtařské sebevědomí se hroutí. Jachta neposlouchá. Dělá si, co chce, neřiditelný stroj. Přitom vše bylo promyšleno, vše bylo správně… Správná délka lana při zajíždění zádí Správná délka lana při zajíždění zádí Posádka zajede k molu, vítr fouká z boku a pomocník na zádi vrhne na břeh 20 metrů lana. Je to chyba, která se dá i při absenci kratšího lana snadno vyřešit. Co vám ještě můžeme na podzim nabídnout? Co vám ještě můžeme na podzim nabídnout? Poslední letošní kurz přístavních manévrů. Poslední místo na plavbě Zadar – Vieste – Zadar s výukou klasické navigace. A jedno uvolněné místo na parádní plavbě z Malty do Šibeniku přes Sicílii a Řecko.
Proč to na couvačku neposlouchá? Proč to na couvačku neposlouchá? Mnozí jste to již zažili. Plujete na přední chod a loď poslouchá jako hodinky. Pak zařadíte zpátečku a vaše jachtařské sebevědomí se hroutí. Jachta neposlouchá. Dělá si, co chce, neřiditelný stroj. Přitom vše bylo promyšleno, vše bylo správně…
Správná délka lana při zajíždění zádí Správná délka lana při zajíždění zádí Posádka zajede k molu, vítr fouká z boku a pomocník na zádi vrhne na břeh 20 metrů lana. Je to chyba, která se dá i při absenci kratšího lana snadno vyřešit.
Co vám ještě můžeme na podzim nabídnout? Co vám ještě můžeme na podzim nabídnout? Poslední letošní kurz přístavních manévrů. Poslední místo na plavbě Zadar – Vieste – Zadar s výukou klasické navigace. A jedno uvolněné místo na parádní plavbě z Malty do Šibeniku přes Sicílii a Řecko.