Na pokraji sil
Kluci jsou na Fulgur-Evapco na pokraji sil. Severní varianta trasy nebyla výhodná: " Podívejte se na Cercle Vert. Byla ve stejné pozici jako my. Prostě moc na severu. Také se propadla. Artemis je bohužel rychlejší, s tím nic nenaděláme, i když makáme, co můžeme. Že na tom budou lodě na jihu lépe, to bylo jasné už delší dobu. Ale stále nic nevzdáváme. Jsme na pokraji sil. Máme již jen 2 litry vody na 24 hodin. To nám v tomto vedru nedodá. A s jídlem je to stejné. Na zítra je tu poslední plátek chleba a malá plechovka tuňáka."
Taková je tedy situace na Fulgur-Evapco. Držte palce, ať vítr vydrží a kluci jsou v cíli co nejdříve.
2749
Související články
Když nechce naskočit motor (1. díl)
Když nechce naskočit motor (1. díl)
Během závodu Rolex Middle Sea Race mi v 07:30 vyzváněl videohovor od kamaráda Milana Tomka přímo z paluby jachty Marina 21 (First 36). Spolu s Milanem Koláčkem řešili problém s nefunkčním motorem a s tím spojeným nedostatkem elektrické energie na palubě.
Přednášky na stánku Lodních novin (úprava programu)
Přednášky na stánku Lodních novin (úprava programu)
Od pátku do neděle proběhne v Praze v Letňanech další ročník výstavy For Boat. Na našem stánku budou pro vás stejně jako v minulých letech připraveny více, či méně odborné přednášky. Sobotní program bude upraven.
Jak se trimují foily a kýl na jachtě IMOCA?
Jak se trimují foily a kýl na jachtě IMOCA?
Ve druhém dílu rozhovoru s Milanem Koláčkem se podíváme na to, jak se nastavují foily a jaký to má vliv na let jachty, dozvíme se, co to je tilt kýlu, kolik času závodníci naspí při Fastnetu a samozřejmě také něco o Milanových plánech do budoucna.