Mimořádná zpráva pro závodníky a pořadatele ČNR
Zpráva pro rozhodčí! Vedení závodu žádá rozhodčí, aby se ve dnech 10. až 13.října vyvarovalo stavbě závodní trati v oblasti vymezené níže uvedenými pozicemi:
A) 43-38,00N 015-50,72E
B) 43-33,00N 015-57,72E
C) 43-28,00N 015-56,72E
D) 43-27,50N 015-37,22E
E) 43-36,00N 015-33,22E
V oblasti bude probíhat vojenské cvičeni s ostrými střelbami, které by mohly být pro organizační tým život ohrožující.
Zpráva pro závodníky! Vedení závodu žádá závodníky, aby se ve dnech 10. až 13.října věnovali důkladně navigaci. V případě chybného vyhodnocení navigačních údajů a plavbě v oblasti:
A) 43-38,00N 015-50,72E
B) 43-33,00N 015-57,72E
C) 43-28,00N 015-56,72E
D) 43-27,50N 015-37,22E
E) 43-36,00N 015-33,22E,
hrozí nebezpečí propadnutí kauce.
1664
Související články
Ztroskotání trajektu na Premudě
Ztroskotání trajektu na Premudě
V pátek v 1820 ztroskotal trajekt Princ Zadra u ostrova Premuda. Podle svědků najel plnou rychlostí na útes Bračići na dohled od přístavu Krijal. Na palubě bylo 72 pasažérů. Druhý den šel ke dnu. Na potápěčské mapě Jadranu přibyl nový vrak.
Když se nechce domů…
Když se nechce domů…
Listopad v Praze. Ranní mrazíky, mlha, nízká oblačnost, šedivé dny. A tma. Přílišná porce tmy pro život po padesátce. Nebo raději slunce od úsvitu do soumraku, teploty nad 20 a jachting bez konkrétních cílů?
Jiný Jadran
Jiný Jadran
Teploty 22 – 23°C, moře stále koupací, lodí jen jako šafránu a jejich ceny přívětivé. Slunečný týden, dva, tři. Připlutí do přístavu není třeba plánovat. A jiní turisté? Zaslechl jsem, že jednoho opozdilce zahlédli ve Vodici… Ideální čas na plavbu po v létě vyblázněném Jadranu.