Kolik se platí za přístavy v okolí Šibeniku
Dnes se podíváme na ceny stání v přístavech Šibensko-kninske županije. Přístavy zde jsou rozděleny do třech kategorií, které se liší podle ceny, další proměnnou je délka lodě.
Pod Šibensko-kninsku županiju spadají tyto přístavy první kategorie:
Šibenik, Vodice, Primošten, Skradin, Zlarin, Rogoznica, Prvić Luka, Kaprije, Tribunj, Tisno, Pirovac, Žirje a Zaton.
Přístavem druhé kategorie je Raslina.
Mezi přístavy třetí kategorie patří:
Betina, Murter, Jezera, Prvić Šepurine, Brodarica a Krapanj.
Stání v přístavu se platí při délce stání přes 2 hodiny.
Cena stání v přístavech první kategorie při délce lodě do 10 m je 20 HRK/m délky lodě za den.
Cena stání v přístavech první kategorie při délce lodě 10 – 15 m je 30 HRK/m délky lodě za den.
Cena stání v přístavech první kategorie při délce lodě 15 – 19 m je 40 HRK/m délky lodě za den.
Cena stání v přístavech druhé kategorie při délce lodě do 10 m je 15 HRK/m délky lodě za den.
Cena stání v přístavech druhé kategorie při délce lodě 10 – 15 m je 20 HRK/m délky lodě za den.
Cena stání v přístavech druhé kategorie při délce lodě 15 – 19 m je 25 HRK/m délky lodě za den.
Cena stání v přístavech třetí kategorie při délce lodě do 10 m je 10 HRK/m délky lodě za den.
Cena stání v přístavech třetí kategorie při délce lodě 10 – 15 m je 15 HRK/m délky lodě za den.
Cena stání v přístavech třetí kategorie při délce lodě 15 – 19 m je 20 HRK/m délky lodě za den.
V ceně stání je přístavní infrastruktura, odvoz smetí v menším množství a využití elektřiny do 5 kW a vody do 1 m3. Absence vody a elektřiny není důvodem pro slevu.
Jsou-li na místě elektrické hodiny nebo vodoměr, platí se dle ukazatele.
Poplatky se platí bez ohledu na způsob vyvázání, zádí, bokem, nebo bokem na druhé plavidlo. Katamarany a trimarany platí 50 % navrch.
Za poškození mooringu vám napočítají 100 EUR v přepočtu na HRK. Zaplacené stání platí od 12:00 do 12:00 následujícího dne.
Pokud máte zaplaceno přenocování v jednom přístavu pod správou této Lučke uprave, neplatíte denní využití nábřeží v jiném přístavu za účelem prohlídky, jen poplatek za cestujícího (výši tohoto poplatku jsem nenašel).
Ceník najdete zde.
Foto Pavel Nesvadba
15429
Související články
Zlodějí v Tribunji, razítko od doktora a nepovedené přistání ve Splitu
Zlodějí v Tribunji, razítko od doktora a nepovedené přistání ve Splitu
Už dlouho jsme se nepodívali, co zajímavého se děje v turistickém ráji na Jadranu. Víkend byl přitom na události bohatý. V přístavu v Tribunji se krade, stát (chorvatský) si došlápne na majitele víkendic a ve Splitu se nezdařil přístavní manévr italského trajektu.
Když se v Řecku platí za přístav...
Když se v Řecku platí za přístav...
Chorvatské přístavy jsou drahé. Některé (a pro někoho) až odpudivě. Řecko je proti tomu zemí zaslíbenou. Jenom ten úřad kolem toho… Někdy je otázka, jestli samotné zprocesování platby není dražší než příjem, který platba přinese.
Přístavní poplatky: odpovědnost provozovatele maríny?
Přístavní poplatky: odpovědnost provozovatele maríny?
Jen málo majitelů jachet bydlí v blízkosti maríny. Většina dojíždí z vnitrozemí, někteří dokonce z vnitrozemských států. Na palubě stráví pár dní, možná týdnů, ale málokdo si může dovolit setrvat na lodi měsíce. Mimo charterové plavby tak jachta spoustu času tráví vyvázaná mezi přístavními moly, což majitele stojí nemalé peníze. Dostávají za ně vlastně něco?