Kde jsou Milan s Pierrem?
První pětice je v cíli. Do cíle se blíží také šestá Artemis. Kde ale je naše Fulgur-Evapco? Mapa ukazuje jejich polohu starou nejméně dvě hodiny. Kde jsou? To je otázka.
Pořadí na prvních místech je Gedimat, Generali, Agir, Bretagne - CMB Performance a Cercle Vert.
Pokud by byla pravda to, co vidíme na mapě pozic, znamenalo by to, že Milan s Pierrem se poslední dvě hodiny nepohnuli z místa, i když mapa ukazuje rychlost 5,6 uzlu.
Nezdá se sice reálné, že by si ještě mohli v závěru polepšit, ale možné je vše (když může gorila nečekaně porodit…). Nezbývá nám než sledovat pečlivě polohy a doufat, že chyba bude brzy napravena.
2115
Související články
Když nechce naskočit motor (1. díl)
Když nechce naskočit motor (1. díl)
Během závodu Rolex Middle Sea Race mi v 07:30 vyzváněl videohovor od kamaráda Milana Tomka přímo z paluby jachty Marina 21 (First 36). Spolu s Milanem Koláčkem řešili problém s nefunkčním motorem a s tím spojeným nedostatkem elektrické energie na palubě.
Přednášky na stánku Lodních novin (úprava programu)
Přednášky na stánku Lodních novin (úprava programu)
Od pátku do neděle proběhne v Praze v Letňanech další ročník výstavy For Boat. Na našem stánku budou pro vás stejně jako v minulých letech připraveny více, či méně odborné přednášky. Sobotní program bude upraven.
Jak se trimují foily a kýl na jachtě IMOCA?
Jak se trimují foily a kýl na jachtě IMOCA?
Ve druhém dílu rozhovoru s Milanem Koláčkem se podíváme na to, jak se nastavují foily a jaký to má vliv na let jachty, dozvíme se, co to je tilt kýlu, kolik času závodníci naspí při Fastnetu a samozřejmě také něco o Milanových plánech do budoucna.