Karibské řešení problému
Říká se: „Jiný kraj, jiný mrav:“ Ano, mravy v silničním provozu jsou u nás jiné. Už i proto, že ztroskotané jachty obvykle nepřekáží stěžněm na silnici.
Uvedené fotografie nám poslal skipper Pavel Janeček. Jsou z Karibiku, respektive z ostrova Dominika, ze zátoky Prince Ruperta. Vrak jachty tam překáží už déle, žlutý reflexní kanystr byl použit místo u nás obvyklého reflexního trojúhelníku.
Vzhledem k absenci znalostí dopravních předpisů na ostrově Dominika nejsme schopni posoudit, zdali je kanystrové řešení v souladu s předpisy, či nikoli.
Foto Pavel Janeček
Když překáží ztroskotaná jachta na silnici...
Možné někdo z našich čtenářů má o ostrovních zákonech větší povědomí a mohl by poradit, jestli je pro případ ztroskotání se stěžněm na silnici třeba vozit v povinné výbavě žlutý reflexní kanystr.
Myslím na jachtě, samozřejmě.
930
Související články
Velký jeřáb se blíží, bude se vyšetřovat
Velký jeřáb se blíží, bude se vyšetřovat
Záhada kolem tragické nehody 56 metrů dlouhé megajachty Bayesian se blíží rozuzlení. Plovoucí jeřáb HEBO Lift 10 se blíží Palermu a v květnu by měl být vrak jachty vytažen z padesátimetrové hloubky.
Ztroskotání na Sachalinu, hrozí ekologická katastrofa
Ztroskotání na Sachalinu, hrozí ekologická katastrofa
Čínská nákladní loď ztroskotala na ruském ostrově Sachalin. Zatím nedošlo k úniku paliva, ale vlny se snaží, co mohou, aby narušily integritu trupu. 190 metrů dlouhá loď představuje velké nebezpečí pro životní prostředí.
Nebezpečný signál
Nebezpečný signál
Jak poznáte, že jachta najela na mělčinu? Kde hledat signály nehody? Jaké nebezpečí taková nehoda pro loď a její posádku představuje?