Je to ale pech, že?
Jak to vypadá s Milanem Koláčkem a trimaranem Actual? Milan převáží jednu z největších a nejrychlejších závodních jachet na světě. Z Bretaně do Marseille. Možnost užít si parádní rychost. Vždyť Actual umí přes 40 uzlů!
Jeeenže…
Schválnosti. Jak už to tak bývá. Smůla se lepí na paty. Nefouká. Po většinu plavby zatím foukalo jen málo. Nebo vůbec. Nyní třeba do 10 uzlů přímo proti.
Prostě podmínky pro odhalení potenciálu Actualu nevhodné. Zlepšení by mělo nastat po obeplutí mysu Cabo de Gata východně od Almerie. Vítr by mohl trochu zesílit a změnit směr na východ - jihovýchod. Tedy takový předobok. To by mohlo konečně jet.
2449
Související články
Když nechce naskočit motor (1. díl)
Když nechce naskočit motor (1. díl)
Během závodu Rolex Middle Sea Race mi v 07:30 vyzváněl videohovor od kamaráda Milana Tomka přímo z paluby jachty Marina 21 (First 36). Spolu s Milanem Koláčkem řešili problém s nefunkčním motorem a s tím spojeným nedostatkem elektrické energie na palubě.
Přednášky na stánku Lodních novin (úprava programu)
Přednášky na stánku Lodních novin (úprava programu)
Od pátku do neděle proběhne v Praze v Letňanech další ročník výstavy For Boat. Na našem stánku budou pro vás stejně jako v minulých letech připraveny více, či méně odborné přednášky. Sobotní program bude upraven.
Strukturální problémy trimaranu Neel
Strukturální problémy trimaranu Neel
Německý majitel trimaranu Neel 47 ukazuje strukturální problémy na lodi, kterou vlastní 4 roky. Praskliny po celé lodi, utrhané přepážky, určitě nelze říci, že se jedná o loď v plavbyschopném stavu.