Daniel Vodička / středa 7. září 2016 / Kategorie: Novinky Je to ale pech, že? Jak to vypadá s Milanem Koláčkem a trimaranem Actual? Milan převáží jednu z největších a nejrychlejších závodních jachet na světě. Z Bretaně do Marseille. Možnost užít si parádní rychost. Vždyť Actual umí přes 40 uzlů! Jeeenže… Schválnosti. Jak už to tak bývá. Smůla se lepí na paty. Nefouká. Po většinu plavby zatím foukalo jen málo. Nebo vůbec. Nyní třeba do 10 uzlů přímo proti. Prostě podmínky pro odhalení potenciálu Actualu nevhodné. Zlepšení by mělo nastat po obeplutí mysu Cabo de Gata východně od Almerie. Vítr by mohl trochu zesílit a změnit směr na východ - jihovýchod. Tedy takový předobok. To by mohlo konečně jet. 2443 Tagy: KoláčektrimaranActual Související články Přednášky na stánku Lodních novin (úprava programu) Přednášky na stánku Lodních novin (úprava programu) Od pátku do neděle proběhne v Praze v Letňanech další ročník výstavy For Boat. Na našem stánku budou pro vás stejně jako v minulých letech připraveny více, či méně odborné přednášky. Sobotní program bude upraven. Strukturální problémy trimaranu Neel Strukturální problémy trimaranu Neel Německý majitel trimaranu Neel 47 ukazuje strukturální problémy na lodi, kterou vlastní 4 roky. Praskliny po celé lodi, utrhané přepážky, určitě nelze říci, že se jedná o loď v plavbyschopném stavu. Schovat se před bouří je správné řešení Schovat se před bouří je správné řešení Pokud mohu snížit riziko pro loď a posádku na minimum, udělám to. Není-li to nezbytné, neriskuji. Skvělým příkladem je současné dění v závodu kolem světa Arkea Ultim Challenge.
Přednášky na stánku Lodních novin (úprava programu) Přednášky na stánku Lodních novin (úprava programu) Od pátku do neděle proběhne v Praze v Letňanech další ročník výstavy For Boat. Na našem stánku budou pro vás stejně jako v minulých letech připraveny více, či méně odborné přednášky. Sobotní program bude upraven.
Strukturální problémy trimaranu Neel Strukturální problémy trimaranu Neel Německý majitel trimaranu Neel 47 ukazuje strukturální problémy na lodi, kterou vlastní 4 roky. Praskliny po celé lodi, utrhané přepážky, určitě nelze říci, že se jedná o loď v plavbyschopném stavu.
Schovat se před bouří je správné řešení Schovat se před bouří je správné řešení Pokud mohu snížit riziko pro loď a posádku na minimum, udělám to. Není-li to nezbytné, neriskuji. Skvělým příkladem je současné dění v závodu kolem světa Arkea Ultim Challenge.