Daniel Vodička / pátek 15. dubna 2016 / Kategorie: Novinky Co se děje celý den na palubě? Víte, co mají na práci závodní jachtaři účastnící se doublehanded závodu přes Atlantik Transat AG2R. Co dělají hodinu za hodinou a den za dnem? Ve videu to vysvětlí Milan Koláček. 1899 Tagy: KoláčekTransatFigaroAG2RBrasseur Související články Koláček: Náročný Biskaj a dlouhý spinaker Koláček: Náročný Biskaj a dlouhý spinaker Druhá část rozhovoru s Milanem Koláčkem před závodem Les Sables - Horta. Jaké má s tratí závodu zkušenosti, co může rozhodnout a jak vypadá ideální trasa? Se špičkou můžeme držet krok, řekl Milan Koláček Se špičkou můžeme držet krok, řekl Milan Koláček V neděli startuje závod Les Sables - Horta. Jak probíhají přípravy na 2500 mil dlouhou regatu a jak poučný byl první závod sezóny? O přípravě a závodu jsme si povídali s Milanem Koláčkem. Jak vypadá záchrana vraku závodní jachty Jak vypadá záchrana vraku závodní jachty Nákladní loď a plachetnice se srazí a plachetnice je rozlomena vejpůl. Je třeba vrak odstranit. Jak taková záchrana probíhá? Svědectví z první ruky.
Koláček: Náročný Biskaj a dlouhý spinaker Koláček: Náročný Biskaj a dlouhý spinaker Druhá část rozhovoru s Milanem Koláčkem před závodem Les Sables - Horta. Jaké má s tratí závodu zkušenosti, co může rozhodnout a jak vypadá ideální trasa?
Se špičkou můžeme držet krok, řekl Milan Koláček Se špičkou můžeme držet krok, řekl Milan Koláček V neděli startuje závod Les Sables - Horta. Jak probíhají přípravy na 2500 mil dlouhou regatu a jak poučný byl první závod sezóny? O přípravě a závodu jsme si povídali s Milanem Koláčkem.
Jak vypadá záchrana vraku závodní jachty Jak vypadá záchrana vraku závodní jachty Nákladní loď a plachetnice se srazí a plachetnice je rozlomena vejpůl. Je třeba vrak odstranit. Jak taková záchrana probíhá? Svědectví z první ruky.