Jan Koukal / čtvrtek 28. ledna 2016 / Kategorie: Transatlantické závody, Novinky Čech na startu Transatu AG2R Již za 67 dní startuje v bretaňském Concarneau doublehanded závod přes Atlantik Transat AG2R. Na start se postaví i Milan Koláček. Po čase bude ve velké transatlantické regatě komu fandit. Ve čtvrtek Milan představil v restauraci il Primo Piatto svůj projekt Vendée Globe 2020. Za 4 roky chce být prvním Čechem, který se na start sólové nonstop regaty kolem světa postaví. Cesta na start nejnáročnější světové regaty bude ještě dlouhá. Ví to i Richard Konkolski, náš nejslavnější jachtař, který Milana na prezentaci přijel podpořit. Popřál Milanovi úspěch v jeho náročném snažení a apeloval na případné partnery, aby se do projektu zapojili spolu s ním. Richard Konkolski zdůraznil, že zatímco v jeho době bylo možné se na start postavit bez partnerů (i když to nebylo vůbec snadné), dnes je doba jiná a finanční partneři jsou pro krok mezi světovou elitu nezbytní. Prvním krokem v cestě na start Vendée Globe jsou dva roky ve třídě Figaro. Loď Milan má k dispozici. První regatou bude Transat AG2R. Pro přípravu a start v závodě potřebuje naplnit rozpočet ve výši 70 000 EUR. Díky aktivním partnerům se podařilo již 3 dny po prezentaci dát dohromady třetinu potřebného rozpočtu. Milan je nyní doma v Bretani, ale stále vede jednání s dalšími potenciálními partnery. Věří, že se rozpočet podaří naplnit a v transatlantické regatě bude moci zabojovat s nejlepšími. Parťákem Milana do závodu je Pierre Braseur, který loni zvítězil v kategorii Class 40 v regatě Transat Jacques Vabre. Půjde tedy o silnou dvojici. Tento týden Milan zaplatí startovné a začne s intenzivní přípravou. Kdo všechno se postaví na start spolu s naším týmem, není zatím jasné. Více budeme vědět příští týden, kdy budou uzavřeny přihlášky. O Milanově přípravě vás budeme pravidelně informovat. Další informace a fotografie najdete na Milanových stránkách a facebooku. 8026 Tagy: KoláčekTransatFigaro Související články Co Milana čeká po startu? Co Milana čeká po startu? Závod, který Milana s Pierrem čeká, bude extrémně náročný. Podívejte se na několik momentů, několik front, které budou muset projet. Dnes to vypadá, že to bude fronta za frontou nejméně za Azory. Za 5 dnů největší letošní závod s naší účastí Za 5 dnů největší letošní závod s naší účastí Za 5 dnů startuje transatlantický doublehanded závod Transat Cafe L´Or.Milan Koláček, Pierre Brasseur a 74 lodí na startu. Class40, Ocean Fifty, IMOCA i nejrychlejší offshore lodě na světě 32 metry dlouhé trimarany Ultim. Největší letošní závod přes oceán. S naší účastí. Co řekl Pavel Nesvadba o Fastnetu s týmem Milana Koláčka Co řekl Pavel Nesvadba o Fastnetu s týmem Milana Koláčka Jaké to je jet offshore závod na superrychlém závodním speciálu Class40 s profesionály? Povídal jsem si o tom s profeionálním fotografem, horolezcem a jachtařem Pavlem Nesvadbou. I on jako zkušený jachtař byl překvapen, jak je to tvrdé.
Co Milana čeká po startu? Co Milana čeká po startu? Závod, který Milana s Pierrem čeká, bude extrémně náročný. Podívejte se na několik momentů, několik front, které budou muset projet. Dnes to vypadá, že to bude fronta za frontou nejméně za Azory.
Za 5 dnů největší letošní závod s naší účastí Za 5 dnů největší letošní závod s naší účastí Za 5 dnů startuje transatlantický doublehanded závod Transat Cafe L´Or.Milan Koláček, Pierre Brasseur a 74 lodí na startu. Class40, Ocean Fifty, IMOCA i nejrychlejší offshore lodě na světě 32 metry dlouhé trimarany Ultim. Největší letošní závod přes oceán. S naší účastí.
Co řekl Pavel Nesvadba o Fastnetu s týmem Milana Koláčka Co řekl Pavel Nesvadba o Fastnetu s týmem Milana Koláčka Jaké to je jet offshore závod na superrychlém závodním speciálu Class40 s profesionály? Povídal jsem si o tom s profeionálním fotografem, horolezcem a jachtařem Pavlem Nesvadbou. I on jako zkušený jachtař byl překvapen, jak je to tvrdé.