Bezproblémová plavba o prázdninách?
Před námi jsou dva měsíce prázdninových plaveb s dětmi a známými. Co udělat, aby šlo o plavby klidné, bezproblémové a škod na lodích prosté?
Většina škod, ke kterým na charterových jachtách dochází, vzniká v přístavech a marínách. Pro mnohé skippery je manévrování mezi loděmi v maríně a přístavu stále zdrojem velkého stresu. Mnozí po dlouhé době zapomněli, co se na kurzu naučili a mnozí bohužel měli tu smůlu, že jejich školitelé je na kurzu mnoho nenaučili.
Máte poslední šanci si před prázdninami objednat velmi úspěšnou knihu Přístavní manévry, kterou jsme vydali již podruhé. O prázdninách již budou naše dodávky nepravidelné.
Na více než 200 stránkách shrnuje vše, co je při manévrech nezbytné, objasňuje techniky ovládání lodě, i nejrůznější fígle a pomůcky. Více než polovina knihy obsahuje v přehledné grafice s popisky detailně rozkreslené jednotlivé situace, které vás v přístavech mohou potkat. Jde o nejkomplexnější a nejúspěšnější publikaci na našem i slovenském trhu.
Více informací o knize a objednávkový formulář najdete zde.
Navíc si můžete objednat i pro všechny jachtaře užitečný Anglicko-český ilustrovaný výkladový slovník. Nikde jinde nenajdete výklady 3500 anglických jachtařských a námořních termínů. Bude se vám hodit při přebírání lodě, ale i při studiu cizojazyčné jachtařské literatury
Více informací o knize a objednávkový formulář najdete zde.
V případě zájmu o obě knihy najednou nás kontaktujte mailem a můžete je mít obě za 990 Kč + 100 Kč poštovné.
Pokud byste se necítili během sezóny za kormidlem jistě, máme pro vás na konci září třídenní intenzivní kurz přístavních manévrů v Chorvatsku. Všechny naše jarní kurzy v ČR byly vyprodány.
9080
Související články
Proč to na couvačku neposlouchá?
Proč to na couvačku neposlouchá?
Mnozí jste to již zažili. Plujete na přední chod a loď poslouchá jako hodinky. Pak zařadíte zpátečku a vaše jachtařské sebevědomí se hroutí. Jachta neposlouchá. Dělá si, co chce, neřiditelný stroj. Přitom vše bylo promyšleno, vše bylo správně…
Správná délka lana při zajíždění zádí
Správná délka lana při zajíždění zádí
Posádka zajede k molu, vítr fouká z boku a pomocník na zádi vrhne na břeh 20 metrů lana. Je to chyba, která se dá i při absenci kratšího lana snadno vyřešit.
Co vám ještě můžeme na podzim nabídnout?
Co vám ještě můžeme na podzim nabídnout?
Poslední letošní kurz přístavních manévrů. Poslední místo na plavbě Zadar – Vieste – Zadar s výukou klasické navigace. A jedno uvolněné místo na parádní plavbě z Malty do Šibeniku přes Sicílii a Řecko.