A vítězem soutěže se stává…
Před 14 dny jsme vyhlásili soutěž o místo na přístavních manévrech v Praze zdarma. Dnes tu máme vítěze.
Soutěžní otázka zněla, jaký motor bude instalován v nové jachtě Cesaria Sun Odyssey 29.2, kterou budeme od jara používat na kurzy přístavních manévrů v Praze. V článku jsme napověděli, že zvolený motor bude červené barvy. Důvodem pro tuto značku motoru byla volba paní šéfredaktorové, které se z katalogu motorů červený líbil nejvíce.
Tedy, červený motor, po kterém Lodní noviny při výměně sáhnou, bude značky Beta Marine.
Protože správných odpovědí byla celá řada, muselo se losovat. A vítězem se stal…
Petr Uzel (Petře, ozvěte se nám, prosím)
Ještě připomínám, co je cenou pro výherce. K jednomu zakoupenému místu na přístavních manévrech v Praze dostane jedno místo zdarma.
Pro ostatní připomínám, že jsme již vypsali pražské kurzy na duben. Termínů v dubnu nebude kvůli časové vytíženosti školitelů v Chorvatsku mnoho. Na zatím vypsaných kurzech bude instruktorem Vojta Sládeček.
Kurzy jsou určeny jak pro začátečníky, kteří chtějí zjistit, co to přístavní manévry vlastně jsou, ale také pro zkušené skipppery, kteří se chtějí před plavbou po roce znovu dostat do formy.
A nezapomeňte, že poukázka na kurz může být i užitečným vánočním dárkem, který učiní vaši dovolenou klidnější.
451
Související články
Pozor s bočním větrem
Pozor s bočním větrem
Při zajíždění zádí k molu s bočním větrem se můžete dostat do velmi nepříjemné situace. Stačí drobná chyba a již atakujete vedle stojící jachtu svojí kotvou. Jak se nepříjemné situaci vyhnout?
Kdy se můžete v Praze zlepšit v přístavních manévrech
Kdy se můžete v Praze zlepšit v přístavních manévrech
Červencové termíny přístavních manévrů v Praze jsou plné. Chcete-li se zlepšit za kormidlem před svojí plavbou, chcete-li získat jistotu, naučit se nové postupy, prostě zjistit jak na to, máte už možnost jen v srpnu. Volná místa na praktických kurzech v centru Prahy.
Proč se snažíme dávat jednoduché návody?
Proč se snažíme dávat jednoduché návody?
Včerejší článek o technice zajíždění pro přístavu vyvolal na FB hodně reakcí. Některé nesouhlasné. Proč navrhujeme jedno řešení a ne jiné? Proč navrhujeme A, když řešení je celá řada? Je to jednoduché, naše dlouholetá zkušenost nám říká, co je pro nováčky za kormidlem (to může být i ten, kdo jezdí 5 let na týden) nejjednodušší, co se nejlépe naučí, co je nejbezpečnější. vycházíme ze zkušenosti za kormidlem i zkušeností při výuce.