A vítězem soutěže se stává…
Před 14 dny jsme vyhlásili soutěž o místo na přístavních manévrech v Praze zdarma. Dnes tu máme vítěze.
Soutěžní otázka zněla, jaký motor bude instalován v nové jachtě Cesaria Sun Odyssey 29.2, kterou budeme od jara používat na kurzy přístavních manévrů v Praze. V článku jsme napověděli, že zvolený motor bude červené barvy. Důvodem pro tuto značku motoru byla volba paní šéfredaktorové, které se z katalogu motorů červený líbil nejvíce.
Tedy, červený motor, po kterém Lodní noviny při výměně sáhnou, bude značky Beta Marine.
Protože správných odpovědí byla celá řada, muselo se losovat. A vítězem se stal…
Petr Uzel (Petře, ozvěte se nám, prosím)
Ještě připomínám, co je cenou pro výherce. K jednomu zakoupenému místu na přístavních manévrech v Praze dostane jedno místo zdarma.
Pro ostatní připomínám, že jsme již vypsali pražské kurzy na duben. Termínů v dubnu nebude kvůli časové vytíženosti školitelů v Chorvatsku mnoho. Na zatím vypsaných kurzech bude instruktorem Vojta Sládeček.
Kurzy jsou určeny jak pro začátečníky, kteří chtějí zjistit, co to přístavní manévry vlastně jsou, ale také pro zkušené skipppery, kteří se chtějí před plavbou po roce znovu dostat do formy.
A nezapomeňte, že poukázka na kurz může být i užitečným vánočním dárkem, který učiní vaši dovolenou klidnější.
991
Související články
Kurzy na kapitánské průkazy C a B. Teorie a praxe
Kurzy na kapitánské průkazy C a B. Teorie a praxe
V listopadu pořádáme teoretické kapitánské kurzy. Ve dnech 21. - 23. proběhne v Praze na Císařské louce přípravný teoretický kurz na průkaz C. Ve stejných dnech na Zbraslavi to bude teoretický kurz na průkaz B. Jde o třídenní kurzy určené jen pro 12 účastníků (kurz C) a pro 8 účastníků (kurz B). Nízký počet účastníků proto, abychom se vám mohli dostatečně věnovat v případě jakýchkoli neporozumění vykládanému tématu. Na našich praktických kurzech na jaře pak bude mít každý účastník vlastní kajutu.
Proč to na couvačku neposlouchá?
Proč to na couvačku neposlouchá?
Mnozí jste to již zažili. Plujete na přední chod a loď poslouchá jako hodinky. Pak zařadíte zpátečku a vaše jachtařské sebevědomí se hroutí. Jachta neposlouchá. Dělá si, co chce, neřiditelný stroj. Přitom vše bylo promyšleno, vše bylo správně…
Poslední místo na kurzu servisu a údržby lodního motoru
Poslední místo na kurzu servisu a údržby lodního motoru
Již zítra od 17:00 proběhne v Praze kurz servisu a údržby lodního dieselového motoru. Kurz povede jako vždy vynikající instruktor Vojta Sládeček. Máme poslední volné místo.