Jan Koukal / středa 30. března 2016 / Kategorie: Novinky 4 dny do startu Jaké kontroly? Přeci security control. Co to je? Kontrola veškerého povinného vybavení lodě. Vše musí být na palubě, vše musí být na svém místě a mnohé také zaplombováno. Nic nesmí chybět. Pokud je předepsáno v lékárničce pět obvazů a dvě náplasti, musíte je mít. Jinak vás nepustí na start. Bez debaty! Zkoušeli jsme také funkčnost open portu a Iridia (jako záložní zdroj komunikace). Máme objednané předplatné SQUID pro příjem HD meteo map a CEP modelu. Také jsem musel připravit závaží na dovážení lodi - 25 kg. Šrouby na jeho připevnění musely mít provrtaný otvor v závitech, aby je bylo možné zaplombovat. Taková blbost, ale zabere dost času. Na zádi máme zaplombovaný kanystr s 40l nafty, kotvy jsou zaplombované před kýlem, své místo mají hasicí přístroje, lůžka a všechny ostatní pevně uchycené části lodi, které bychom mohli použít pro vyvažování. Na palubě budeme mít u kýlu pět 20 litrových kanystrů, které budou také zaplombované tak, abychom je nemohli v lodi přemísťovat. Zítra máme školení na zpracování a odeslání videí. Bude následovat setkání se školáky, kteří přijdou pokládat všetečné otázky. Chtějí vědět, jak se žije námořníkům na palubě nevelké jachty po dobu tří týdnů. Také za sebou máme fotografování pro organizátory AG2R, videorozhovory pro TV a rozhovory v rádiu France Bleu. Je toho celkem hodně a vzhledem k tomu, že si sami připravujeme loď, na rozdíl od ostatních, se na nás podepisuje trochu únava. Každopádně se těšíme na start a souboj se soupeři až do cíle. Pobyt na oceánu pro nás bude tak trochu odpočinkem. 2186 Tagy: KoláčekTransatFigaroAG2R Související články Koláček s Brasseurem se poprali s těžkými vahami (1. díl) Koláček s Brasseurem se poprali s těžkými vahami (1. díl) Milan Koláček s Pierrem Brasseurem skončili v transatlantickém závodě Transat Cafe L´Or na vynikajícím 8. místě s minimálním rozpočtem a přípravou. Porazili i dva vítěze Vendéé Globe. Pojďme se podívat, proti jakým šajbám offshore jachtingu se postavili.c Co Milana čeká po startu? Co Milana čeká po startu? Závod, který Milana s Pierrem čeká, bude extrémně náročný. Podívejte se na několik momentů, několik front, které budou muset projet. Dnes to vypadá, že to bude fronta za frontou nejméně za Azory. Za 5 dnů největší letošní závod s naší účastí Za 5 dnů největší letošní závod s naší účastí Za 5 dnů startuje transatlantický doublehanded závod Transat Cafe L´Or.Milan Koláček, Pierre Brasseur a 74 lodí na startu. Class40, Ocean Fifty, IMOCA i nejrychlejší offshore lodě na světě 32 metry dlouhé trimarany Ultim. Největší letošní závod přes oceán. S naší účastí.
Koláček s Brasseurem se poprali s těžkými vahami (1. díl) Koláček s Brasseurem se poprali s těžkými vahami (1. díl) Milan Koláček s Pierrem Brasseurem skončili v transatlantickém závodě Transat Cafe L´Or na vynikajícím 8. místě s minimálním rozpočtem a přípravou. Porazili i dva vítěze Vendéé Globe. Pojďme se podívat, proti jakým šajbám offshore jachtingu se postavili.c
Co Milana čeká po startu? Co Milana čeká po startu? Závod, který Milana s Pierrem čeká, bude extrémně náročný. Podívejte se na několik momentů, několik front, které budou muset projet. Dnes to vypadá, že to bude fronta za frontou nejméně za Azory.
Za 5 dnů největší letošní závod s naší účastí Za 5 dnů největší letošní závod s naší účastí Za 5 dnů startuje transatlantický doublehanded závod Transat Cafe L´Or.Milan Koláček, Pierre Brasseur a 74 lodí na startu. Class40, Ocean Fifty, IMOCA i nejrychlejší offshore lodě na světě 32 metry dlouhé trimarany Ultim. Největší letošní závod přes oceán. S naší účastí.