36 hodin do cíle
Do cíle Transat AG2R zbývá naší Fulgur-Evapco 360 mil. Rychlost je nyní 10 uzlů. To by znamenalo 36 hodin do cíle Transatu. To by ale musely vydržet nynější podmínky. Vypadá to ale, že na závodníky čeká ještě jedna výzva.
Podívejte se na předpověď. Na dohled cíle se jejich postup zastaví. Vítr by měl vydržet ještě 24 hodin, pak bude slábnout. Poslední míle proto budou nervy drásající. Pro závodníky bude vše o to těžší, že se tenčí zásoby jídla a s vodou je to na palubě ještě horší. Milan s Pierrem již mají jen 10 litrů vody. A to je vedro a surfing se spinakerem je fyzicky náročný.Poslední míle budou dlouhé.
A jak to vypadá s umístěním? Fulgur-Evapco se bohužel propadla na 8. místo. Její pozice na severu nebyla výhodná a lodě z jihu šly před ní. Bohužel nešlo o nic, co by se dalo napravit v posledních dnech.
Závod ještě není u konce. Uvidíme, jestli se v posledních dvou dnech podaří pozici vylepšit.
Polohu lodí najdete zde.
2186
Související články
Milan Koláček, proč Class40?
Milan Koláček, proč Class40?
Offshore jachtař Milan Koláček startuje letos v třídě Class40. Vrcholem bude na podzim závod přes Atlantik známý jako Transat Jacqus Vabre. Co je Class40 a jaká je jachta, na které bude závodit?
Milan Koláček ve třídě Class40
Milan Koláček ve třídě Class40
Je to potvrzené! Milan Koláček bude letos startovat ve třídě Class40. Před sebou má celou řadu závodů, sólových i doublehanded. Závodit bude na jachtě Yelcho, design Lombard Lift V2. Vrcholem bude transatlantický závod Transat Café L´OR (dříve Transat Jacques Vabre).
Program přednášek na stánku Lodních novin na výstavě For Boat
Program přednášek na stánku Lodních novin na výstavě For Boat
Na výstavě For Boat pro vás budeme mít na našem stánku znovu připraven bohatý program zajímavých přednášek. Budeme začínat v 11:00 a další přednášky přijdou na řadu ve 12:30, 14:00 a 15:30. Kdy vystoupí kdo?