36 hodin do cíle
Do cíle Transat AG2R zbývá naší Fulgur-Evapco 360 mil. Rychlost je nyní 10 uzlů. To by znamenalo 36 hodin do cíle Transatu. To by ale musely vydržet nynější podmínky. Vypadá to ale, že na závodníky čeká ještě jedna výzva.
Podívejte se na předpověď. Na dohled cíle se jejich postup zastaví. Vítr by měl vydržet ještě 24 hodin, pak bude slábnout. Poslední míle proto budou nervy drásající. Pro závodníky bude vše o to těžší, že se tenčí zásoby jídla a s vodou je to na palubě ještě horší. Milan s Pierrem již mají jen 10 litrů vody. A to je vedro a surfing se spinakerem je fyzicky náročný.Poslední míle budou dlouhé.
A jak to vypadá s umístěním? Fulgur-Evapco se bohužel propadla na 8. místo. Její pozice na severu nebyla výhodná a lodě z jihu šly před ní. Bohužel nešlo o nic, co by se dalo napravit v posledních dnech.
Závod ještě není u konce. Uvidíme, jestli se v posledních dvou dnech podaří pozici vylepšit.
Polohu lodí najdete zde.
2271
Související články
Co řekl Pavel Nesvadba o Fastnetu s týmem Milana Koláčka
Co řekl Pavel Nesvadba o Fastnetu s týmem Milana Koláčka
Jaké to je jet offshore závod na superrychlém závodním speciálu Class40 s profesionály? Povídal jsem si o tom s profeionálním fotografem, horolezcem a jachtařem Pavlem Nesvadbou. I on jako zkušený jachtař byl překvapen, jak je to tvrdé.
Co dělá Milan Koláček, když nezávodí?
Co dělá Milan Koláček, když nezávodí?
Podíváme se na současný program Milana Koláčka, který závodí v profesionální třídě Class40 a vede si skvěle. Jaký je jeho program po Fastnetu? Odpočinek, nebo sprint za povinnostmi?
Milan Koláček, ohromný úspěch i prostor na zlepšení
Milan Koláček, ohromný úspěch i prostor na zlepšení
Milan Koláček zajel ve světové špičce 6. místo ve své prvním sólové regatě. Co řekl o závodu, kde jsou jeho slabiny, jaký je další program a co mu chybí?