Daniel Vodička / pátek 28. července 2017 / Kategorie: Ostatní regaty Propršený druhý den šampionátu Po mokrém, větrném a vlnitém offshoru přišly včera v Gdaňsku na řadu první dvě inshore rozjížďky. Počasí bylo rozhodnuté hrát i nadále svoji hru, proto znovu celý den pršelo. Tentokrát však jen se slabým větrem a bez vln. Ve skupině A dominovaly jachty Swan 45. Finská Blue Nights, která skončila druhá v offshoru si připsala další druhé místo a ve třetí rozjížďce zvítězila. Třetí a druhé místo patřilo Tarok VII, která vyhrála offshore. V celkovém pořadí vede Blue Nights o jeden bod před Tarok VII. O šest bodů zpět je třetí Sportsfreund z Německa. Jde o jachtu Soto 40. Nedařilo se jachtě Furiosa (Cookson 50), která ve třetí rozjížďce otočila špatnou bójku a byla ze hry. Ve třídě B dominují lodě X 41. Vede finská Xini Freedom, která včera zajela 2 a 1. Druhá je estonská Premium a třetí německá Dockenhunden. Ve třídě C je po třech odjetých rozjížďkách na prvním místě First 36.7 Pro4u ze Švédska, která má náskok 5 bodů na estonskou Katarina II (Arcona 340) a další dva body na německou Immac Fram (Italia 9.98). Celkové výsledky najdete zde. Předchozí článek Michal Korneszczuk – máme na to, patřit k nejlepším Další článek Práce bez konce Vytisknout 3212 Tagy: mistrovstvíORCGdaňskPolsko Související články Záchrana na poslední chvíli Záchrana na poslední chvíli Včera v noci zachraňovala loď Lučke kapetanije Sali polskou jedenáctičlennou posádku 14 metrů dlouhého charterového katamaranu, kterému hrozilo, že skončí na skalách na jihozápadě Dugiho otoku. Slovak Sailing Challenge před Českou námořní rallye Slovak Sailing Challenge před Českou námořní rallye Říjen se stává pro české a slovenské závodní jachtaře mimořádně atraktivním měsícem. Již po 28. se pojede Česká námořní rallye, která naváže na novou slovenskou regatu Slovak Sailing Challenge, která bude startovat na stejném místě a na stejných jachtách Salona 46 a First 45. 28. Česká námořní rallye, poslední volná SALONA 46 28. Česká námořní rallye, poslední volná SALONA 46 Přihlášky na ČNR jsou otevřeny necelý měsíc a ve třídách Salona 46 a First 45 je volná již jen poslední Salona. Volné lodě jsou stále ve třídě Hanse 418.
Záchrana na poslední chvíli Záchrana na poslední chvíli Včera v noci zachraňovala loď Lučke kapetanije Sali polskou jedenáctičlennou posádku 14 metrů dlouhého charterového katamaranu, kterému hrozilo, že skončí na skalách na jihozápadě Dugiho otoku.
Slovak Sailing Challenge před Českou námořní rallye Slovak Sailing Challenge před Českou námořní rallye Říjen se stává pro české a slovenské závodní jachtaře mimořádně atraktivním měsícem. Již po 28. se pojede Česká námořní rallye, která naváže na novou slovenskou regatu Slovak Sailing Challenge, která bude startovat na stejném místě a na stejných jachtách Salona 46 a First 45.
28. Česká námořní rallye, poslední volná SALONA 46 28. Česká námořní rallye, poslední volná SALONA 46 Přihlášky na ČNR jsou otevřeny necelý měsíc a ve třídách Salona 46 a First 45 je volná již jen poslední Salona. Volné lodě jsou stále ve třídě Hanse 418.
Vynikající film na dnešní večer Vynikající film na dnešní večer pondělí 23. září 2024 Chcete mít představu, jaké to je na závodní foilovací jachtě v Jižním oceánu? Toto vynikající video je z paluby jachty IMOCA Biotherm během etapy Jižním oceánem a kolem mysu Horn při závodu The...
ČANY Offshore Cup odstartován ČANY Offshore Cup odstartován pondělí 16. září 2024 V pondělí 16.září ráno byl z německé maríny Kühlungsborn odstartován již 12. ročník ČANY Offshore Cup. Jachtařsky náročná regata pořádaná Českou asociací námořního jachtingu je zařazena do...
Palagruža Cup Palagruža Cup čtvrtek 12. září 2024 Příznivce offshore regat jistě zaujme avízo na blížící se start již 8. ročníku regaty Palagruža Cup. Závod z Murteru k nejvzdálenější chorvatské výspě. Plavba do nitra Jadranského okeánu...
Oceanis 37.1 je nástupce úspěšné osmatřicítky Oceanis 37.1 je nástupce úspěšné osmatřicítky pátek 23. února 2024 Oceanis 37.1 je posledním modelem v modernizované řadě Oceanis, ve které má nahradit oblíbený model 38.1. Bohužel je také poslední lodí, pod kterou se podepsal nedávno zesnulý výtečný lodní...
Hliník, nebo ocel? Test dvou kotev Ankerplex napoví Hliník, nebo ocel? Test dvou kotev Ankerplex napoví pátek 20. října 2023 Španělská společnost Ankerplex má ve svém výrobním programu skládací demontovatelné kotvy z různých materiálů a v celé řadě velikostí. Patří do něj i 14kilogramová ocelová kotva, kterou se...
Návyková Beneteau First 36 Návyková Beneteau First 36 čtvrtek 10. srpna 2023 Beneteau First 36. Loď na kterou sportovně naladění jachtaři dlouho čekali. Půjde o úspěšného nástupce ceněných starších sester First 36.7 a First 40.7? Podle ohlasů veřejnosti to tak vypadá. Od...
Když třepe zadní lem plachty Když třepe zadní lem plachty pondělí 23. září 2024 Je časté, že máme dobře vytrimované plachty, ale zadní lem se stále třepe. Někteří to řeší dalším dotahováním na otěži, ale to není to pravé. Výsledkem bude, že zpomalíme. Jak nepříjemnému klepání...
Proč nedoporučuji na charteru kotvit na dvě kotvy Proč nedoporučuji na charteru kotvit na dvě kotvy pondělí 23. září 2024 Často vidím na facebookových stránkách Lodních novin debaty o kotvení na dvou kotvách. Na charterové jachtě bych se z bezpečnostních důvodů tomuto způsobu kotvení raději vyhnul.
Zkusíme to, uvidíme Zkusíme to, uvidíme neděle 22. září 2024 Vypadá to, že skipperovi scházel při zajíždění na místo jakýkoli plán. Zřejmě vplul mezi lodě a doufal, že to nějak dopadne. A nakonec to i dopadlo.