showTop
× Search
Konkrétní problém klienta s Boataroundem
Daniel Vodička
/ Kategorie: Kam jet, Zajímavosti

Konkrétní problém klienta s Boataroundem

Včera po zveřejnění článku o problémech, které jsou v poslední době se slovenskou společností Boataround, se v jedné facebookové reakci objevil dotaz, jestli je známý nějaký konkrétní případ, nebo jsou to jen pomluvy. Níže jeden konkrétní případ z poslední doby. 

Na začátek bych chtěl zdůraznit, že Lodní noviny žádnou negativní zkušenost se slovenskou společností nemají, jejich služeb nevyužíváme. Níže uvedený dopis jsme obdrželi po zveřejnění včerejšího článku. Autor dopisu má svá tvrzení doložena komunikací se společnostmi Boataround a Sunturist. 

Nejde nám o to někoho očerňovat, ale ochránit jachtaře před nákladnou negativní zkušeností. Rozhodnutí musí učinit každý sám,. 

"Začátkem října jsem si přes Boataround objednal loď od Sunturistu v Zadaru na příští červen. Minulý týden jsem byl Sunturistem informován, že mi zrušili rezervaci, neboť jim Boataround nezaplatil zálohu. Dále jsem se dozvěděl, že nejde pouze o mou loď, ale o dalších sedm rezervací. Problémy se zadržením zaplacených rezervací se měly objevit již během pronájmů v průběhu letošního podzimu. Z toho důvodu Sunturist nadobro ukončil spolupráci s Boataroundem a údajně tento krok zvažují i další charterovky v Zadaru.

Když jsem to začal řešit s Boataroundem, jeho pracovníci mi lhali (například tvrdili, že není žádný problém a že mají domluvené jednání se Sunturistem na další týden, kde se vše vyřeší… a to v době, kdy mi Sunturist potvrdil, že s nimi již ukončili spolupráci!). Zkoušeli různé zdržovací taktiky, telefon zvedl pokaždé někdo jiný, někteří tam dle svých slov pracovali první týden a tedy nic nevěděli… Působilo to koordinovaným a naučeným dojmem s cílem pouze oddálit moment, kdy začnou vracet zaplacenou částku. K tomu jsem si našel opravdu spoustu naštvaných reakcí na LinkedInu a dalších médiích, kde si lidé stěžovali na to, o čem píšete ve vašem článku.

Nakonec jsem kontaktoval přímo majitele Boataroundu (i ten správný e-mail nebylo tak jednoduché najít, veřejně uváděná adresa je zrušena) a v podstatě až pod hrozbou podání oznámení bance a kreditní společnosti a současně zahájení vymáhání nároku u slovenských orgánů mi ředitelka firmy přislíbila, že se na to podívá, a následující týden mi byla celá částka vrácena na účet.
Po této zkušenosti jsem rozhodnut si již nikdy přes ně loď nebrat. Ten víkend, kdy jsem čekal, jestli se mi vrátí mých 90 000 Kč, nebo jsem o ně přišel, už nepotřebuji znovu zažít.

Loď jsem si nakonec musel objednat znovu, protože jsem si již od Sunturistu bral předtím vícero lodí a vybudovali jsme si vzájemnou důvěru. Nabídli mi možnost si ji objednat přímo od nich, čehož jsem rád využil (u neznámé charterovky bych do toho nešel)."

 

Předchozí článek Kam posunout otěžový vozík geny
Další článek Proč vyrazit do Egejského moře?
Vytisknout
1882

Poslední videa


Závodní jachting

Kde je teď Milan Koláček?

Volal jsem mu na pevnou do Brna (ano, v Brně to ještě mají). Nikdo to nebral. Prahou se jen mihnul. Mobil nebere, asi bez signálu. A jeho jachta Inland Roots, Ocean Soul už není na Martiniku....

Testy

Technika plavby

Krátký, nebo dlouhý

Abych mohl zajet na místo v přístavu mezi jachtami, musím se stočit a začít do místa couvat. Co když to ale nevyjde? Můj odhad byl špatný, jsem moc krátký, nebo naopak dlouhý? Jak to řešit?

Vyhledat

Nejbližší události

«prosinec 2025»
poútstčtsone
24252627282930
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930311234
Na horu