showTop
× Search
Jak prodat třikrát to samé
Daniel Vodička
/ Kategorie: Zajímavosti

Jak prodat třikrát to samé

Vlastnictví nemovitosti v první řadě u teplého moře výrazně zvyšuje kredibilitu všech obyvatel střední a východní Evropy. Jihoevropané to vědí a umí toho využít.

Ekonomicky výhodný přístup k milovníkům výhledu na moře ze severu zvolili v Bulharsku. Dychtiví slunce, chtěli nakupovat levné nemovitosti…Ti první si koupili byt v krásné první řadě s výhledem na moře kolem roku 2010. Spokojení majitelé ceněné nemovitosti odlétli na zimu domů na sever. Když se na jaře vrátili, už byli druzí. V nové první řadě se užívali pohled na moře ti, kteří se pro koupi nemovitosti rozhoupali o rok později.

Ani ti ale neměli vyhráno. První řadu se podařilo střelit i potřetí a pokud zbylo jen trochu místa na samém mořském břehu, tak i počtvrté.

Nedostatkovým zbožím (v tomto případu výhledem na moře) se podařilo uspokojit čtyřikrát více zájemců, než se původně zdálo možné… Někteří Balkánci mají pro podobné uspokojování zákazníků podobný talent, jako pro hru se skořápkami.

Poznámka redakce

Tento článek není namířen proti obyvatelům Balkánu a byli bychom neradi, kdyby se cítili dotčeni. I u nás se najdou kouzelníci...

Předchozí článek Teoretický kurz na C a B
Další článek Rekordní vlny ve Středomoří
Vytisknout
2855

Poslední videa


Závodní jachting

Kostky jsou vrženy

Startovní pole se rozdělilo. Milan Koláček, Pierre Brasseur a většina startovního pole míří na jih. Největší favorité závodu vsadili na severní variantu trasy. Co to znamená?

Testy

Technika plavby

Vyhledat

Nejbližší události

«listopad 2025»
poútstčtsone
272829303112
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
1234567
Na horu