Daniel Vodička / pátek 24. března 2017 / Kategorie: Zajímavosti Pro nejrychlejší Tritium Chcete-li být první v cíli kdekoli, kam přijedete, připravte si půl milionu USD a můžete si koupit Tritium. Když to bude hezky foukat, přiblížíte se 40 uzlům. Je to modifikovaný trimaran ORMA, prodloužený na 72 stop. V roce 2000 byl postaven pro Jeana Le Cama. V inzerátu se sice uvádí rok výroby 2002, ale trimaran byl na vodu spuštěn již o dva roky dříve. Původně šlo o Bonduelle Jeana Le Cama. V roce 2006 loď změnila majitele a stala se z ní Gitana 12. Tým Gitana patří rodině Rothschildů. Mají cit pro dobré lodě. Jako i jiné dobré věci. V roce 2011 jede do Anglie pod jménem Artemis. Tam trimaran prodlužují ze 60 na 72 stop. Nadále bude sloužit na testování foilů a křídla pro Americký pohár. O rok později je tu změna jména na Tritium a v roce 2013 s ním začíná závodit tým Lending Club, který hned vyhrává slavný závod Transpac na Havaj. Nyní je tedy na prodej. Prohlédnout si ho můžete v San Francisku. Vyvolávací cena 575 000 USD. 3753 Tagy: trimaranOrmana prodej Související články Strukturální problémy trimaranu Neel Strukturální problémy trimaranu Neel Německý majitel trimaranu Neel 47 ukazuje strukturální problémy na lodi, kterou vlastní 4 roky. Praskliny po celé lodi, utrhané přepážky, určitě nelze říci, že se jedná o loď v plavbyschopném stavu. Schovat se před bouří je správné řešení Schovat se před bouří je správné řešení Pokud mohu snížit riziko pro loď a posádku na minimum, udělám to. Není-li to nezbytné, neriskuji. Skvělým příkladem je současné dění v závodu kolem světa Arkea Ultim Challenge. Cesta k úspěchu je šetřit loď Cesta k úspěchu je šetřit loď Přinášíme rozhovor s vedoucím mužem Arkea Ultim Challenge. Charles Caudrelier jede fantastickou plavbu. Je nejen první v závodě, ale má také náskok na rekord v sólové plavbě kolem světa.
Strukturální problémy trimaranu Neel Strukturální problémy trimaranu Neel Německý majitel trimaranu Neel 47 ukazuje strukturální problémy na lodi, kterou vlastní 4 roky. Praskliny po celé lodi, utrhané přepážky, určitě nelze říci, že se jedná o loď v plavbyschopném stavu.
Schovat se před bouří je správné řešení Schovat se před bouří je správné řešení Pokud mohu snížit riziko pro loď a posádku na minimum, udělám to. Není-li to nezbytné, neriskuji. Skvělým příkladem je současné dění v závodu kolem světa Arkea Ultim Challenge.
Cesta k úspěchu je šetřit loď Cesta k úspěchu je šetřit loď Přinášíme rozhovor s vedoucím mužem Arkea Ultim Challenge. Charles Caudrelier jede fantastickou plavbu. Je nejen první v závodě, ale má také náskok na rekord v sólové plavbě kolem světa.