Kurz servisu a údržby motoru v Ostravě, poslední UVOLNĚNÉ MÍSTO
V Ostravě se nám uvolnilo jedno místo na kurzu servisu a údržby lodního dieselového motoru. Zítra od 09:00. Všechny ostatní kurzy byly plně obsazené. Praha, Brno, i druhý kurz v Ostravě. Kurz povede Vojta Sládeček.
Je třeba si uvědomit, že správná funkce motoru je v některých okamžicích jedinou tenkou dělící linkou mezi hladkým přistáním a velkými problémy.
Už se vám někdy stalo, že lodní motor vypověděl službu v nevhodný okamžik, třeba při zajíždění do maríny? Nešel nastartovat po plavbě na vlnách? Nebo byste jen rádi věděli, jak lodní motor funguje a na co si při běžném provozu dávat pozor, jak zasáhnout, když je to třeba?
Právě pro vás jsme připravili kurz zaměřený na dieselové lodní motory. Během kurzu si vysvětlíme, jak motor funguje, ukážeme si jednotlivé systémy a jejich důležité součásti a v praxi si pak vyzkoušíme základní opravy a kontroly. Po teoretické části v učebně, bude nachystán reálný lodní motor Volvo Penta MD2010, na kterém si vše prakticky vyzkoušíte. Cílem kurzu není udělat z vás lodní inženýry, ale vysvětlit principy a techniky, které patří mezi základní znalosti a dovednosti každého zodpovědného kapitána.
Díky kurzu dokážete vyřešit i situace, které jsou pro jiného nebezpečné, nebo velmi nákladné.
Všechny potřebné informace a formulář pro přihlášení najdete zde.
526
Související články
Kurz údržby a servisu lodního motoru (poslední před sezónou)
Kurz údržby a servisu lodního motoru (poslední před sezónou)
Co se stane, když selže motor? Co budu dělat? Abyste si věděli rady, je tu kurz servisu a údržby lodního dieselového motoru. Potřebujete nastartovat a nejde to? Motor škytnul a chcípnul? Vše objasní vynikající instruktor Vojta Sládeček.
Volná místa na přístavních manévrech v Praze
Volná místa na přístavních manévrech v Praze
V červnu máme volná místa na přístavních manévrech v Praze. Chcete se dostat do formy? Chystáte-li se na loď, vynikající příležitost osvěžit si důležité dovednosti. V Praze na Vltavě plachetnice s kormidelním kolem.
43 uzlů v přístavu, je třeba zvolit náhradní plán
43 uzlů v přístavu, je třeba zvolit náhradní plán
Jugo už zase strhává čepice z hlav a racci přistávají na molech zvolna couvaje. Obtížný manévr bez senzorů a zrcátek. Na kurzík přístavních manévrů se to zdá silné. Zítra už ale bude dobře.