Jan Koukal / čtvrtek 14. dubna 2016 / Kategorie: Novinky Z garáže do vody Na jaře se spouštějí po zimní údržbě lodě na vodu. A je to stejné v Praze na Vltavě, jako v bretaňském Lorientu. I když tam určitý rozdíl je. Toto v Praze neuvidíte. Je to 21 metrů dlouhý trimaran týmu Oman Sail. Ve středu ráno ho vytáhli z garáže a šoupli ho do vody. Podívejte se na video. 1751 Tagy: MODLorientOman Sail Související články Nejsou stěžně (na lodě IMOCA) Nejsou stěžně (na lodě IMOCA) Máte loď IMOCA a nemáte stěžeň. Složitá situace. Stěžně nejsou, Lorima v Lorientu nestíhá vyrábět. A tom se ani nebavíme o tom, kolik takový stěžeň stojí. Když toužíte po něčem rychlém Když toužíte po něčem rychlém Plujete na pohodlné jachtě, příjemně fouká, plachty jsou nastavené, za kormidlem autopilot a na budíku se čísla pohybují kolem 25 uzlů. To není špatné, řeknete si. Jenomže která loď to umí? Superrychlý turistický katamaran Superrychlý turistický katamaran Většina běžně vyráběných katamaranů má ve vínku pohodlí. Pokud hledáte rychlost, je třeba se podívat někam jinam. Například do bretaňského Lorientu, kde sídlí loděnice Marsaudon Composites. Na podzim by měl brány loděnice opustit první katamaran ORC 57.
Nejsou stěžně (na lodě IMOCA) Nejsou stěžně (na lodě IMOCA) Máte loď IMOCA a nemáte stěžeň. Složitá situace. Stěžně nejsou, Lorima v Lorientu nestíhá vyrábět. A tom se ani nebavíme o tom, kolik takový stěžeň stojí.
Když toužíte po něčem rychlém Když toužíte po něčem rychlém Plujete na pohodlné jachtě, příjemně fouká, plachty jsou nastavené, za kormidlem autopilot a na budíku se čísla pohybují kolem 25 uzlů. To není špatné, řeknete si. Jenomže která loď to umí?
Superrychlý turistický katamaran Superrychlý turistický katamaran Většina běžně vyráběných katamaranů má ve vínku pohodlí. Pokud hledáte rychlost, je třeba se podívat někam jinam. Například do bretaňského Lorientu, kde sídlí loděnice Marsaudon Composites. Na podzim by měl brány loděnice opustit první katamaran ORC 57.