Volná místa na kurzu manévrů o víkendu
Chystáte-li se v nejbližší době na charterovou plavbu, můžete využít naší nabídky na zopakování přístavních manévrů. Chcete-li vyplouvat s jistotou, využijte nabídky zopakovat si, co jste již uměli a naučit se nové manévry. Za jediný den se naučíte mnohem více, než za týden na kapitánském kurzu.
Kolik času jste věnovali přístavním manévrům na kapitánském kurzu? Jde přitom o nejdůležitější činnost, činnost, při které vzniká nejvíce škod, nejvíce tečou nervy, činnost, při které kapitán se kapitán nejvíce zapotí a nejvíce přichází o autoritu.
Chcete-li se nepříjemným okamžikům vyhnout, navštivte náš kurz. Nic nemůže nahradit praxi za kormidlem a na našich kurzech přístavních manévrů zajedete za jediný den k molu vícekrát, než za celou vaši dosavadní jachtařskou kariéru. Před plavbou si zdokonalíte, co jste již jednou uměli a naučíte se mnoho nových a hlavně bezpečných způsobů, jak přijet k molu a zase od něj odplout.
Opakuji: Hlavně bezpečných způsobů!
Volná místa na našich kurzech najdete zde.
2230
Související články
Nové, aktualizované, rozšířené a samozřejmě lepší Přístavní manévry
Nové, aktualizované, rozšířené a samozřejmě lepší Přístavní manévry
Již počtvrté vydáme oblíbenou knihu Přístavní manévry. Je změněná, aktualizovaná a rozšířená. Ačkoli lodě se ovládají stále stejně, kniha je natolik lepší, že bude zajímavá i pro majitele starších vydání.
Co dokážu/nedokážu s jachtou?
Co dokážu/nedokážu s jachtou?
Pluji na jachtě, která nemá záďový boční propeler. Přesto jsem schopen s ní manévrovat stejně, jako by ho měla. Nebo také ne. Záleží na tom, na jaké jachtě pluji. Jaký je v tom rozdíl?
Proč funguje otáčení na vazáku i na lodi se dvěma kormidly?
Proč funguje otáčení na vazáku i na lodi se dvěma kormidly?
To že se nám loď začne otáčet kolem lana, když přidáme plyn dopředu, už asi víme. Často ale na našich kurzech slýcháme, že proto, aby se loď začala otáčet, je potřeba vytočit kormidlo. Je tomu opravdu tak? A jak to funguje i na lodích se dvěma kormidelními listy?