Ufff. Běží to!
Nevím, jestli jste si toho všimli, ale náš web se znovu rozběhl. Po usilovné práci celého technického týmu. To je dnešní dobrá zpráva. Špatnou zprávou je, že nikdo neví, proč neběžel (a proč nyní běží). Situace se proto jeví poněkud nestabilní.
Technický tým se dva dny snažil o všemožná kouzla, které měl poschovávaná v rukávech. Vytahoval jedno po druhém a zkoušel je aplikovat na naši závadu. I já jsem se snažil přispět svou troškou do mlýna. Když to přestalo fungovat, vypnul jsem a zapnul svůj počítač. Nepomohlo to. To bylo z mé strany vše.
Ale nechme minulost minulostí. Nyní již vše funguje, a to je důležité. Doufejme, že to takto vydrží. Loučím se s vámi a nashledanou z Chorvatska. Dnes odpoledne nám začíná další kolo kapitánských kurzů. Plujeme na třech lodích, počasí má být větrné.
Ještě pro doplnění.
Jirka Pacák tam samozřejmě bude také.
1021
Související články
Kurz údržby a servisu lodního motoru (poslední před sezónou)
Kurz údržby a servisu lodního motoru (poslední před sezónou)
Co se stane, když selže motor? Co budu dělat? Abyste si věděli rady, je tu kurz servisu a údržby lodního dieselového motoru. Potřebujete nastartovat a nejde to? Motor škytnul a chcípnul? Vše objasní vynikající instruktor Vojta Sládeček.
Volná místa na přístavních manévrech v Praze
Volná místa na přístavních manévrech v Praze
V červnu máme volná místa na přístavních manévrech v Praze. Chcete se dostat do formy? Chystáte-li se na loď, vynikající příležitost osvěžit si důležité dovednosti. V Praze na Vltavě plachetnice s kormidelním kolem.
43 uzlů v přístavu, je třeba zvolit náhradní plán
43 uzlů v přístavu, je třeba zvolit náhradní plán
Jugo už zase strhává čepice z hlav a racci přistávají na molech zvolna couvaje. Obtížný manévr bez senzorů a zrcátek. Na kurzík přístavních manévrů se to zdá silné. Zítra už ale bude dobře.