Strukturální problémy trimaranu Neel
Německý majitel trimaranu Neel 47 ukazuje strukturální problémy na lodi, kterou vlastní 4 roky. Praskliny po celé lodi, utrhané přepážky, určitě nelze říci, že se jedná o loď v plavbyschopném stavu.
Navíc říká, že nejde o jedinou loď s těmito problémy. Loděnice prý o potížích ví, ale nemíní tuto znalost dále šířit. Přepážky v lodi jsou přilepené strukturálním lepidlem, které se trhá, vznikají praskliny, plášť lodi již není příliš spojen s vnitřní strukturou.
Majitel lodě se pozastavuje nad srovnáním lodního a automobilového průmyslu, kde by zatajování problémů bylo považováno za zločin.
891
Související články
Gitana 18, 250 000 hodin práce
Gitana 18, 250 000 hodin práce
Bude rychlejší než nejrychlejší trimarany Ultime. Jak ustřelí svým soupeřům? Překoná rekord okolo světa? O kolik? V září by měl být na vodu spuštěn nejnovější trimaran třídy Ultime Gitana 18. Detaily jsou zatím tajné…
Chladné dny, bóra pod Velebitem a vibrace na stěžni
Chladné dny, bóra pod Velebitem a vibrace na stěžni
Vibrace na stěžni, až se spát nedá. Do toho noční teploty útočící na pobřeží na nulu a pod Velebitem bóra, že se do ní nikomu rozumnému nechce.
Jak řeší Yacht Club Praha závadu na kotevním vrátku?
Jak řeší Yacht Club Praha závadu na kotevním vrátku?
Od Matěje Nováka z Yacht Club Praha tu máme další díl o všedních závadách, ke kterým dochází během roku na (nejen) charterových jachtách. Tentokrát závada na kotevním vrátku. Příčinou je únava materiálu.