Strukturální problémy trimaranu Neel
Německý majitel trimaranu Neel 47 ukazuje strukturální problémy na lodi, kterou vlastní 4 roky. Praskliny po celé lodi, utrhané přepážky, určitě nelze říci, že se jedná o loď v plavbyschopném stavu.
Navíc říká, že nejde o jedinou loď s těmito problémy. Loděnice prý o potížích ví, ale nemíní tuto znalost dále šířit. Přepážky v lodi jsou přilepené strukturálním lepidlem, které se trhá, vznikají praskliny, plášť lodi již není příliš spojen s vnitřní strukturou.
Majitel lodě se pozastavuje nad srovnáním lodního a automobilového průmyslu, kde by zatajování problémů bylo považováno za zločin.
1054
Související články
Řadící páka na charterové jachtě
Řadící páka na charterové jachtě
Podívejte se, jak vypadá řadící páka na jachtě, která je v charteru. Jedná se o Bavarii 46 z roku 2014. Zkuste si tipnout, ve které zemi je tato jachta provozována.
Gitana 18, 250 000 hodin práce
Gitana 18, 250 000 hodin práce
Bude rychlejší než nejrychlejší trimarany Ultime. Jak ustřelí svým soupeřům? Překoná rekord okolo světa? O kolik? V září by měl být na vodu spuštěn nejnovější trimaran třídy Ultime Gitana 18. Detaily jsou zatím tajné…
Chladné dny, bóra pod Velebitem a vibrace na stěžni
Chladné dny, bóra pod Velebitem a vibrace na stěžni
Vibrace na stěžni, až se spát nedá. Do toho noční teploty útočící na pobřeží na nulu a pod Velebitem bóra, že se do ní nikomu rozumnému nechce.